Komfur...hér og nu!?
Fra : Nilau.

Dato : 25-10-03 20:58

Hej gruppe...

Jeg har købt hvidevarer til levering i foråret 2004...og tilfældigvis gik
mit gamle komfur HELT i stykker i dag.
Så mit problem er, at jeg er nødt til at skaffe et billigt brugt
komfur..straks! (Indtil jeg får det nye).

Hvor går jeg hen (i København) og finder et komfur til "ingen penge" i en
fart??

Jeg mener at have hørt om et sted, hvor de sælger sådanne ting meget
billigt, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor!

Kan I hjælpe?

Med venlig hilsen
Nilau.

Fra : Thomas Olsen

Dato : 25-10-03 21:37

Hej

Der ligger en shop på Jagtvej 59/61 eller der omkring (Nørrebro) som sælger
alle mulige brugte hvidevarer.

--
Regards,
Thomas Olsen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 25-10-03 21:38

"Nilau." <nilau3@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mener at have hørt om et sted, hvor de sælger sådanne ting meget
> billigt, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor!

På jagtvej ligger der en biks der sælger brugte hårde hvidevarer.

Har ikke selv handlet der, men kører forbi engang i mellem.

mvh
Bendt

Fra : Jens Juul

Dato : 26-10-03 18:50

Thomas Olsen <news@tanghus.dk> writes:
>Hej
>
>Der ligger en shop på Jagtvej 59/61 eller der omkring (Nørrebro) som
>sælger
>alle mulige brugte hvidevarer.

Der ligger også een i Elmegade på nørrebro

Jens

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 27-10-03 08:53

"Nilau." <nilau3@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg mener at have hørt om et sted, hvor de sælger sådanne ting meget
> billigt, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor!

Eller også på www.dba.dk der købte jeg et ganske godt og velfungerende til
en plovmand for en måned siden.
/Tommy