Gammelt link forsvundet ?
Fra : Jan

Dato : 26-10-03 19:17

Hejsa

Jeg mener at kunne huske, at Autoatlas har et sted på siden, hvor man kan
sammenligne forskellige biler, efter de kriterier, man selv vælger ( som for
eksempel vægt, tophastighed osv. )

Men jeg kan ikke finde det på deres side, og jeg har mistet mit eget
foretrukne link dertil. Nogen der kan hjælpe ??

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-10-03 19:20

"Jan" <jrysz@removejubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:3f9c0faa$0$9790$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> sammenligne forskellige biler, efter de kriterier, man selv vælger ( som for

Jeg tror du tænker på biltorvet.dk - prøv der i stedet for.

/Jakob

Fra : Jan

Dato : 26-10-03 19:35

> Jeg tror du tænker på biltorvet.dk - prøv der i stedet for.

Det var lige den jeg manglede. Mange tak.

MVH

Jan