Ford Granada MkI
Fra : Soren Kuula

Dato : 26-10-03 01:40

Hejsa,

Jeg har forelsket mig lidt i ovenstaaende, og jeg kan se at der stadig er
lidt af et miljo omkring den i Tyskland og England.

Er der nogen der har erfaringer med at holde saadan en i live i dagens
Danmark ? Kan det lade sig gore med dele osv, er afgifterne for giftige ?
Overkommelige projekt, kort sagt ?

Hvis jeg anskaffer en skal det vist kun vaere til sommer / feriekorsel - jeg
kan klarer mig uden bil ellers.

MVH
Soren (m haabloest Windows locale)

Fra : Brian M

Dato : 26-10-03 11:32

"Soren Kuula" <s_kuula.fjern.dette@yahoo.com> wrote in message news:<sQDmb.12596$jf4.751486@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> Overkommelige projekt, kort sagt ?
>
> Hvis jeg anskaffer en skal det vist kun vaere til sommer / feriekorsel - jeg

Dette er muligvis en dobbelt besked, men på www.hms.dk (Historisk
Motorsport) er din nye bil tilsalg, 3,0 V6 i fin rustfri stand til
22.000kr. Så er der jo ikke nogen grund til at skulle importerer.

Fra : dongfang xu

Dato : 26-10-03 14:23

Brian M wrote:

> [...]
>Motorsport) er din nye bil tilsalg, 3,0 V6 i fin rustfri stand til
>22.000kr. Så er der jo ikke nogen grund til at skulle importerer.

Hej Brian,

Ja min mailing kunne godt forstås sådan at jeg absolut ville importere,
men jeg ved godt at der er nogle gode Granadaer tilbage i DK.

Tak for linket, den bil ser _meget_ pæn ud.

Men hvad skal man betale i årlig afgift for sådan et Schwein .. er det
grøn ejerafgift OG vægtafgift, er det ELLER, eller hvordan .. ?

MVH
Søren

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-10-03 15:55

"dongfang xu" <dongfang@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for linket, den bil ser _meget_ pæn ud.

Jepz.

> Men hvad skal man betale i årlig afgift for sådan et Schwein .. er det
> grøn ejerafgift OG vægtafgift, er det ELLER, eller hvordan .. ?

Du skal betale vægtafgift - svjh. er det omkring 1400,- ½-årligt
--
Brian Sørup
1976 Camaro 305Cui.