Fiat sætter alle sejl til!
Fra : Jan Nielsen

Dato : 25-10-03 20:08

Hejsan

Jeg var i Herning i dag til Biler for alle, Fiat havde næsten ryddet en hel
hal til sig selv, hvis da man lige ser bort fra Ferrari og Masarati, en
kæmpe stand til et. truet mærke.
Ellers syntes jeg det var en ok messe, som var biletten værd.

Jan

Fra : EjS

Dato : 25-10-03 22:18

> [...]
> kæmpe stand til et. truet mærke.
> Ellers syntes jeg det var en ok messe, som var biletten værd.

Hej Jan

Det må man sige... Det var en flot "stand" FIAT havde - ikke at de kunne
sælge mig en eneste (altså FIAT). Min absolutte favorit (underdrevet; det er
min drømmebil) var Ferrari 575 M (eller hvad den nu hedder).

I den mere realistiske ende af skalaen faldt jeg over Alfa 156 med den nye
175 Hk diesel. Designet er sgu sex på 4 hjul (jeg ved godt nogen vil mene
der skal en ordentlig benz kværn i!)...

Og lækkert med en kaffebar i den ene ende. Jeg havde pungen fremme og blev
lidt overrasket da de ikke ville have penge. Det har jeg ikke oplevet før.

- Mig og et par gutter blev iøvrigt hængende lidt i baren. De var da meget
søde de to lamsebamser de havde stående dér. Nemme at snakke med ;)

Alt i alt helt suveræn stand :)

MVH EjS

Fra : Bernhard Ege

Dato : 26-10-03 17:04

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> wrote in message
> [...]
en
> kæmpe stand til et. truet mærke.
> Ellers syntes jeg det var en ok messe, som var biletten værd.

Ja, et af minusserne var fjolset som stod udenfor at blev med med at
snakke så man ikke kunne høre bilerne ret godt. Der var rigtig mange
utilfredse tilskuere som gerne ville have ham fjernet...

Sjovt nok var Citroen ikke repræsenteret (ud over C8 modellen i camping
delen).

Og for dælen hvor er sådan en Koenigsegg lav... og hurtig...

mvh Bernhard

Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-10-03 17:12

"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> snakke så man ikke kunne høre bilerne ret godt. Der var rigtig mange
> utilfredse tilskuere som gerne ville have ham fjernet...

De har da ellers fået en interessant ny model i den lille Panda.

NS

Fra : Bernhard Ege

Dato : 26-10-03 18:20

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> wrote in message
> "Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse

Masarati,

> De har da ellers fået en interessant ny model i den lille Panda.

Hmm min kommentar var nu mest møntet på bilsjovet udenfor hvor der var
en speaker som blev ved med at snakke i lang lang tid. Han var vist lidt
forelsket i at høre sig selv. Jeg fik til sidst nok og gik.

Mht. til Fiat Panda, så ja, jeg var da lige henne og sidde i den og til
prisen så synes jeg da man får pænt meget bil. Min søster har skam
allerede købt een hehe.

mvh Bernhard

Fra : Olesen

Dato : 27-10-03 17:34

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De har da ellers fået en interessant ny model i den lille Panda.

Jeg var også overrasket over Panda'en.
Synes designet er ganske vellykket af
en ultra-mini at være.

Lidt Polo 4 over forenden, og et vellykket
bagparti. Hovedhøjden var som i større biler,
både for og bag.
Man følte sig hjemme, selvom udvalget
af stofbetræk er minimalt (2 valgmuligheder, turkis + gul).

Gearskiftet fornemmedes fint, og forarbejdning
af døre og måden den var skruet sammen på
var faktisk ret fornuftigt (at se på).
Selv lyden når dørene lukkedes var god.

Hvis sådan en Panda ikke kan sælges, så
er der ingen biler der kan sælges.

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 19:58

> Hvis sådan en Panda ikke kan sælges, så
> er der ingen biler der kan sælges.

Den når da ikke en Focus til sokkeholderne

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : EjS

Dato : 27-10-03 23:47

> Den når da ikke en Focus til sokkeholderne
>
> --
> Tom

Uden at vide det.... Er der ikke også rimelig stor forskel i pris??

MVH EjS

Fra : Rune Larsen

Dato : 28-10-03 10:59

EjS wrote:

> Uden at vide det.... Er der ikke også rimelig stor forskel i pris??

Jo!
Så hut jeg visker startede panda-priserne ved 119k - det er godt nok billigt
for en ny bil, som ihvertfald løser 98% af mit personlige transportbehov.

--
/Rune

Fra : Olesen

Dato : 29-10-03 17:58

"Rune Larsen" <rune(DOT)larsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jo!
> Så hut jeg visker startede panda-priserne ved 119k - det er godt nok
billigt
> for en ny bil, som ihvertfald løser 98% af mit personlige transportbehov.

Den løser vel egentlig mange ikke-børnefamiliers kørselsbehov
da man får en fornuftig lille ny vogn med tiltalende design.

Men den er blottet for alt der har med potens-udvikling at gøre, ja

MVH

Fra : Olesen

Dato : 29-10-03 17:57

> Den når da ikke en Focus til sokkeholderne

Hvilket vel heller ikke er meningen, men som
minibil vil jeg hellere gå efter en Panda end
en Alto eks...