Hul i speederpedalen
Fra : Olesen

Dato : 25-10-03 19:49

Nu er det jo blevet koldt i vejret, og Ford'en
skal ha' lidt længere på starteren for at komme ordentlig igang.
Intet odiøst i dêt, sådan er den bare..

Men når jeg så skal køre, og acc. op gennem gearene,
så er det et "hul" når speederen når et vist punkt nedad.
Som om bilen kortvarig 'taber pusten', men kommer hurtig igen.
Det tar' ca. et halvt sekundt.

Troede kun dette fænomen var når "spjæld 2" åbnede
på en registerkaburator ???

Hullet var der ikke da det var varmt i vejret.

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-10-03 20:03

Olesen wrote:
> [...]
>
> Troede kun dette fænomen var når "spjæld 2" åbnede
> på en registerkaburator ???
>
> Hullet var der ikke da det var varmt i vejret.

Undskyld dette er måske et dumt spørgsmål, men har du prøvet at komme en
smule karburatorsprit i tanken ?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Olesen

Dato : 25-10-03 20:46

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld dette er måske et dumt spørgsmål, men har du prøvet at komme en
> smule karburatorsprit i tanken ?

Vil jeg da lige forsøge..det ku jo være...

Iøvrigt synes jeg at kunne høre et par små knald fra lydpotten
når jeg bruger sprit...kan det ha' sin rigtighed ?
Ændrer sprit på tændingstidspunktet og varigheden af forbrændingen osv. ??

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-10-03 23:26

Olesen <olesen@jubiipost.dk> skrev >
> Iøvrigt synes jeg at kunne høre et par små knald fra lydpotten
> når jeg bruger sprit...kan det ha' sin rigtighed ?

Sådan har jeg det også når jeg drikker, og var det så bare for lyden....

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen