Overbevisende Lexus.
Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 18:10

Hej.

Hér et lille billede taget af Lexus SC 430, med et glas vand på motoren.

http://www.saabklub.dk/lexus%20-%20vand.jpg

Glasset blive sat på motoren først, herefter startet og så blev der stille
og roligt gasset op fra tomgang til 5000 omdr. Vandet blev i glasset!!! Men
da manden steg ud, for at tage glasset, skvulpede det over, ved at han
lukkede døren. Billedet er taget ved omkring 3000 omdr.

M.v.h

Fra : Emil Jensen

Dato : 25-10-03 19:07

> [...]
> da manden steg ud, for at tage glasset, skvulpede det over, ved at han
> lukkede døren. Billedet er taget ved omkring 3000 omdr.

Du glemte at skrive, at glasset er fyldt op til randen!

Imponerende...

Mvh

Emil

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 19:15

Emil Jensen wrote:
::: det over, ved at han lukkede døren. Billedet er taget ved omkring
::: 3000 omdr.
::
:: Du glemte at skrive, at glasset er fyldt op til randen!

Jeg mente egentlig at det fremgik af billedet.

:: Imponerende...

Jepper...! Jeg var mest spændt på selve tændtidspunktet, men det blev klaret
med bravour, selvom det gav en del krusning i overfladen.

M.v.h.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-10-03 19:21

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Men
>
> Du glemte at skrive, at glasset er fyldt op til randen!
>
> Imponerende...

Den må sku have nogle stive ophæng! Når man drejer startmotoren vil
svinghjulets vægt jo dreje motoren lidt.

NS

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 25-10-03 20:03

> Den må sku have nogle stive ophæng! Når man drejer startmotoren vil
> svinghjulets vægt jo dreje motoren lidt.

Ja, eller også er den plastskal som glasset står på, slet ikke boltet
direkte på motoren, men har udelukkende en kosmetisk funktion.......
Har ikke selv set det, men plastskallen får mig til at stille spørgsmålet...
Hvis skallen er uafhængig at motoren, eller delvist uafhængig så giver det
ikke noget realistisk billede.
Bare en strøtanke...

Henrik

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 22:34

Henrik Mortensen wrote:
[...]

Tro mig, det sidder på motoren. Ved 5000 omdr. var der ikke en krusning på
overfladen. Faktisk sagde motoren ikke ret meget ved 5000 omdr. Man kunne
ved at ligge en hånd på, fornemme at der var noget der roterede, men ikke
mærke vibrationer. Trikket er forøvrigt vist før på TV, med den gamle LS400.

M.v.h.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-10-03 11:50

Henrik Mortensen wrote:

> [...]
> Hvis skallen er uafhængig at motoren, eller delvist uafhængig så giver det

Lol, ja den ville sgu være fed. Bare montér skallen på et eller
andet vibrationsdæmpende og se folk stå og sige "ååh og iih". Se
det ville være god værkstedshumor..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jensn

Dato : 25-10-03 20:49

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da manden steg ud, for at tage glasset, skvulpede det over, ved at han
> lukkede døren. Billedet er taget ved omkring 3000 omdr.

Hej

Det ser vældig fint ud - ligesom BMW 850 - jeg har lige
lagt en lille stump film i dk.binaer.motor

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas Krath

Dato : 25-10-03 22:12

> over, ved at han lukkede døren. Billedet er taget ved omkring 3000
> omdr.

Samme kan lade sig gøre med en Mercedes 600SEL V12 - har prøvet ;) En mønt
kan dog ikke stå på højkant mens motoren er i tomgang.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 22:35

Thomas Krath wrote:
[...]

Det er så desto mere imponerende, at dette "kun" er en V8.

M.v.h.

Fra : Thomas Krath

Dato : 25-10-03 22:36

> Det er så desto mere imponerende, at dette "kun" er en V8.

Jep :) Jeg var nu imponeret over merceren alligevel. :)

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 22:44

Thomas Krath wrote:
::: Det er så desto mere imponerende, at dette "kun" er en V8.
::
:: Jep :) Jeg var nu imponeret over merceren alligevel. :)

Ja, man står først og tvivler lidt - specielt når nøglen drejes.

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-10-03 09:41

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bneouc$1tpv$1@news.cybercity.dk

> Samme kan lade sig gøre med en Mercedes 600SEL V12

En dejlig bil (måske lige en tand for stor/klodset i designet, men den kører
sq godt

>- har
> prøvet ;) En mønt kan dog ikke stå på højkant mens
> motoren er i tomgang.

Lyder mærkeligt, er du sikker på at den gik som den skulle ?
Dem jeg har prøvet, har været 100% vibrationsfrie, også i tomgang.
Selv en gammel Ford 2,0 - 2,3 V6'er kan justeres, så en femmer kan stå på
højkant, medens maskinen kører i tomgang (dog ikke under start).

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-10-03 11:25

"Henrik B." wrote:

> [...]
> da manden steg ud, for at tage glasset, skvulpede det over, ved at han
> lukkede døren. Billedet er taget ved omkring 3000 omdr.

Jamen det er jo fantastisk brugbart, fx. hvis bilen bruges som
følgevogn til et cykelløb eller noget andet hvor sportsfolk skal
have noget at drikke..

--
Hygge..
Thomas