Et fælt uheld.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-10-03 10:52

Denne her er tyvstjålet fra dk.vittigheder.

En blondine er ude at køre da hun mister kontrollen over bilen så den
vælter
rundt på taget.

Efter et par minutter dukker en betjent op og spurgte hvad der var
sket.

Blondinen: "Der var et træ midt på vejen, så jeg undveg til højre og
dér var
endnu et træ, så jeg undveg til venstre og dér var endnu et træ, så
jeg
undveg tilbage til højre og dér var igen et andet træ, lige meget
hvilken
vej jeg så var der et træ."

Betjenten sagde så: "Frøken, der er ikke ét enkelt træ i 50 km's
afstand.
Dét du så var din "Wunderbaum" luftfrisker.

Jeg ved det godt...................... men det er s'gu da lørdag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-10-03 10:59

Folmer Rasmussen wrote:

> Jeg ved det godt...................... men det er s'gu da lørdag.

....dk.fritid.bil.snak.vittigheder?
Hans