Ny øse
Fra : Towli

Dato : 25-10-03 08:38

Heja

Jeg skal ud og købe ny bil!
Den skal være billig, være 5-dørs og have air-condition. Hvaffen en skal jeg
købe (umiddelbart påtænker jeg Hyundai Accent eller en Fabia).

OG hvad kan jeg i den forbindelse tillade mig at forlange for min Citroen AX
fra 96 der har gået 154000, ingen rust (Dinitrol behandlet 3 gange) men den
trænger voldsomt til et par nye kofangere og mangler låsen i højre fordør.
Ellers er den 100% ok!

Mange tak for evt. svar.

Vi ser
/T

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-11-03 11:13

On Sat, 25 Oct 2003 09:38:29 +0200, "Towli"
<towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote:

> [...]

>trænger voldsomt til et par nye kofangere og mangler låsen i højre fordør.

Max. 20-25.000 for en GTi...

>Mange tak for evt. svar.

Your welcome :)

/Mogens