hvad kan det være???
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 24-10-03 04:30

jeg bor i Vamdrup lige ved kolding... der har vi en stor bilplads... altså
et sted hvor alle nye biler er opmagasineret inden de ryger ud til alle
forhandlerne. Der står 5 biler der fuldstændig er pakket ind i plastik incl.
hjulene! man kan slet ikke se hvilken bil der drejer sig om... er det en
endnu ikke frigivet bil eller havd kan det være? hvis nogen skulle være
interesseret og de stadig står der kan jeg måske tage et billede af dem!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 08:14

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> wrote in message
> [...]
> endnu ikke frigivet bil eller havd kan det være? hvis nogen skulle være
> interesseret og de stadig står der kan jeg måske tage et billede af dem!

Såvidt jeg husker er det BMW som pakker deres biler komplet ind.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-10-03 11:40

Michael Rasmussen wrote:
[...]
::
:: Såvidt jeg husker er det BMW som pakker deres biler komplet ind.

Koooorrrekt!

M.v.h.

Fra : Jensn

Dato : 24-10-03 11:51

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ::: dem!
> ::
> :: Såvidt jeg husker er det BMW som pakker deres biler komplet ind.

Øhh - hvordan kører de dem så af og på autotransporter m.v. ???

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-10-03 12:06

Jensn wrote:
::::: Såvidt jeg husker er det BMW som pakker deres biler komplet ind.
:::
::: Koooorrrekt!
:::
::: M.v.h.
:::
::
:: Øhh - hvordan kører de dem så af og på autotransporter m.v. ???

Jeg vil tro at der er mulighed for at trække filmen til side, ud for
førerpladsen.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 12:23

On Fri, 24 Oct 2003 13:05:47 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Jeg vil tro at der er mulighed for at trække filmen til side, ud for
>førerpladsen.

Det ser faktisk mærkeligt ud, at en flok biler står pakket ind på
autotransporteren - måske det er en genbrugspose. Nogle danske
"vognmænd" (jeg kender een) sender "eksportbiler" til Sydeuropa iført
genbrugspose.

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 24-10-03 13:15

Mogens Knudsen wrote:
[...]

Korrekt. Har netop talt med én der ved besked.

Det er specielle stofposer (ikke-risende). De er forsynet med lynlåse over
det hele - rundt om døre, forrude, ja sågar også en ved tankdækslet.

M.v.h.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 24-10-03 16:29

ja så lærte jeg det :)!

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-10-03 17:20

"Michael Rasmussen" <No mail> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg husker er det BMW som pakker deres biler komplet ind.

Det passer jo meget godt, da Bmw importøren ligger i/ved Kolding.

MVH Niels

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 17:32

On Fri, 24 Oct 2003 18:19:33 +0200, "Fam. Olsen" <dono@newmail.dk>
wrote:

> BMW-importøren ligger i/ved Kolding.

Wrong:
BMW Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV
Tlf.: 70 15 61 56

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 24-10-03 18:16

Mogens Knudsen wrote:
> Wrong:
> BMW Danmark A/S
> Borgmester Christiansens Gade 50
> 2450 København SV
> Tlf.: 70 15 61 56

Men deres import og presseafdeling ligger altså rigtig nok
i Kolding.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 19:10

On Fri, 24 Oct 2003 19:16:05 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Men deres import og presseafdeling ligger altså rigtig nok
>i Kolding.

Har de holdt fast i noget af adresserne i Kolding og Vamdrup?

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 00:16

Mogens Knudsen wrote:
[...]

Har aldrig ligget noget BMW i Vamdrup (forhandler måske). M.h.t. Kolding er
det et forlængst overstået kapitel.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-10-03 06:47

On Sat, 25 Oct 2003 01:15:50 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Har aldrig ligget noget BMW i Vamdrup (forhandler måske).

Klargøringscenter - der ligger et stort center down there.

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 17:37

Mogens Knudsen wrote:
[...]

Nej, du tænker på Jysk Autotransport, som håndterer klargøringen af
BMW'erne.

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 08:42

Henrik B. wrote:
> Har aldrig ligget noget BMW i Vamdrup (forhandler måske). M.h.t.
> Kolding er det et forlængst overstået kapitel.

Siden hvornår?

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 17:37

John Sahl wrote:
:: Henrik B. wrote:
::: Har aldrig ligget noget BMW i Vamdrup (forhandler måske). M.h.t.
::: Kolding er det et forlængst overstået kapitel.
::
:: Siden hvornår?

Over et år - i hvertfald.

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 19:00

Henrik B. wrote:
> Over et år - i hvertfald.

Ok, jeg har ikke haft kontakt til dem det sidste år,
så jeg går ud fra du har ret

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 19:16

John Sahl wrote:
:: Henrik B. wrote:
::: Over et år - i hvertfald.
::
:: Ok, jeg har ikke haft kontakt til dem det sidste år,
:: så jeg går ud fra du har ret

Tjah, bygningerne har henstået tomme i al den tid.

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 25-10-03 19:46

Henrik B. wrote:
> Tjah, bygningerne har henstået tomme i al den tid.

Jeg kommer ikke så tit på de kanter, jeg bor i Roskilde nu

Fra : Mikael L

Dato : 24-10-03 22:11

> Men deres import og presseafdeling ligger altså rigtig nok
> i Kolding.

BMW import Danmark er lukket og slukket.

Mikael

Fra : Fam. Olsen

Dato : 25-10-03 13:17

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> BMW import Danmark er lukket og slukket.
>
> Mikael

Ja ja jeg kan se jeg ikke er fulgt med tiden. Men der var engang hvor hele
deres koncern havde hovedkvarter i Kolding.

MVH Niels

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-03 17:38

Fam. Olsen wrote:
:: Ja ja jeg kan se jeg ikke er fulgt med tiden. Men der var engang
:: hvor hele deres koncern havde hovedkvarter i Kolding.

Ja, det var dengang Nic Christiansen Gruppen stod for importen.

M.v.h.