Hvilket antivirusprogram
Fra : Rene

Dato : 25-10-03 20:38

Hej

Har besluttet at investere i et antivirusprogram. Hvad kan anbefales? det
skal være forholdsvis brugervenligt.

mvh Rene

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 25-10-03 21:19

On Sat, 25 Oct 2003 21:38:22 +0200, "Rene" <reas@os.dk> wrote:

>Hej
>
>Har besluttet at investere i et antivirusprogram. Hvad kan anbefales? det
>skal være forholdsvis brugervenligt.
>
>mvh Rene

Bruger selv Symantec Norton Antivirus, har jeg gjort i et par år, er
meget godt tilfreds, updater selv virus Data et par gange om dagen, er
aldrig blevet attacked.

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Socketd

Dato : 25-10-03 21:37

On Sat, 25 Oct 2003 22:18:32 +0200
Hasse R. Hansen <hrh041072@hotmail.com> wrote:

> Bruger selv Symantec Norton Antivirus, har jeg gjort i et par år, er
> meget godt tilfreds, updater selv virus Data et par gange om dagen, er
> aldrig blevet attacked.

Hvorfor hjælper du ikke gruppen og sender ham videre til
dk.edb.sikkerhed.virus ?

mvh
socketd

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 25-10-03 22:04

On Sat, 25 Oct 2003 22:37:11 +0200, Socketd <db@NO_SPAM_traceroute.dk>
wrote:

>Hvorfor hjælper du ikke gruppen og sender ham videre til
>dk.edb.sikkerhed.virus ?

for jeg vidste at du ville gøre det ?

eller fordi det var lørdag og jeg er i gave humør,

eller også var det en fejl.

mvh.
Hasse R. Hansen