Vise excel diagram med direkte opdatering
Fra : Lix

Dato : 25-10-03 08:47

Hej NG

Jeg vil gerne vise et excel diagram /graf på min hjemmeside. Ikke sådan at
man skal klikke på noget for at se det, det skal blot være på forsiden. Og
det skal helst opdatere sig selv, når jeg ændre i excel filen.

Kan man det med JavaScript - eller skal der noget andet til?

Mvh Lise

Fra : Peter Lind

Dato : 25-10-03 18:04

Lix wrote:
> [...]
> excel filen.
>
> Kan man det med JavaScript - eller skal der noget andet til?

Denne gruppe omhandler Java, og ikke JavaScript, men ingen af delene har
sådan set noget med Excel at gøre.
Så vidt jeg ved, kan man bare gemme sit Excel-ark som html, så det danner
sin egen hjemmeside, men prøv at spørge i dk.edb.programpakker.ms-office
eller dk.edb.internet.webdesign.clientside - der sidder sikkert nogle der
har prøvet det.

Mvh
Peter Lind