Problem med IIS gennem ADSI - plz help
Fra : PipHans

Dato : 25-10-03 09:53

Hej,

Måske ikke den rigtige gruppe, men umiddelbart ikke til at se hvor
ellers..Forhåbentligt et par guruer herinde der har leget med dette før: Jeg
prøver at oprette en website gennem ADSI i VB. Dette er hvad jeg gør:

Set NewDir = NewWebServer.Create("IIsWebVirtualDir", "ROOT")
NewDir.Path = strRootDirectory
NewDir.AccessRead = true
NewDir.AccessScript = true
NewDir.DefaultLogonDomain = strDefaultLogonDomain
NewDir.AuthFlags = 3
NewDir.AppFriendlyName = strAppDefaultName
NewDir.AppIsolated = 2
NewDir.SetInfo
Call NewDir.AppCreate(true)

"Newwebserver" er et nyoprettet site et par linier over disse :)
Dette virker fint, men ignorerer totalt min AppIsolated parameter. Hvorfor
mon? Den bliver sat til "low" Ligegyldigt hvad jeg sætter den til i
koden...Hvis jeg derimod siger:

Call NewDir.AppCreate2 (2)

Så bliver sitet rigtigt nok oprettet med Application protection=pooled (Det
er hvad jeg vil)....Men så er der ingen application oprettet!!! Strange.:
Der er ingen app at konfigurere i IIS,. kun knappen "Create" at trykke

Hvad gør jeg forkert mon?

Til sidst, det synes at parameteren AppFriendlyName bliver ignoreret
ligegyldigt hvad

Fail?

--
Piphans