Ingen scollbar?
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 16:32

Hejsa alle.

En kammerat har bedt mig om hjælp til at gennemskue hvorfor hans side - som
er lavet i Fronpage - ikke vil give ham mulighed for at scrolle.

Med det samme siden kommer i en opløsning på 800x600 mistes noget at siden
og der kommer ingen scrollbar frem så man kan se det hele.

Jeg må indrømme at jeg fatter brikker af hvordan frames arbejder og håber
derfor at en herinde har løsningen?

Har jeg ikke forklaret mig godt nok siger i bare til, så skal jeg prøve at
uddybe, men det er ret åbenlyst hvis man kigger på siden i 800x600 at man
f.eks ikke kan se toppen af logo'et og at man ikke kan scrolle ned for at se
bunden af siden.

http://belli-randers.dk/

/Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-03 16:51

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> skrev :

>En kammerat har bedt mig om hjælp til at gennemskue hvorfor hans side - som
>er lavet i Fronpage - ikke vil give ham mulighed for at scrolle.

Fordi, der på indexsiden er sat scrolling til no, ret det til yes
eller auto.

Eks. fra siden:
<frame name="indhold" target="hovedramme" src="v_side.htm"
marginwidth="1" marginheight="1" scrolling="no">

Det kan rettes i FP, husker dog ikke hvordan, men det ved de i
Frontpagegruppen.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 17:49

> Fordi, der på indexsiden er sat scrolling til no, ret det til yes
> eller auto.

Ja, det hjalp ikke rigtigt - Jeg prøver at futte lidt :)

/Jesper