Er det her for stor en bid?
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 24-10-03 13:57

Jeg er helt grøn på det med flash. Men kan godt lidt med animation og sådan.
Jeg har så lavet filmen i et animationsprogram og konverteret animationen
til flash. Jeg har også en lydfil i. på 96kb (er det ikke sådan man siger..?
kvaliteten)
Så vil jeg høre... her på billedet under...

http://frip.dk/morten/blandet/flash.gif

Der står noget med at den kun kan bruges til DSL/Cable... pga. den høje
bitrate. Det er alt for meget ikke?
Hvordan får jeg den ned, er der nogle smarte løsninger..? Hvis jeg skal have
lyd i min flash-film. Er 96kb så for meget?
Filmen varer 28sek. og fylder 1mb.
Hvordan laver jeg sådan en så den først loader hele filmen, og så kører den.
(Er det nemt?)

Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 05-01-04 21:01

Hej Morten....