Skærme
Fijala 3554
Vende billedet på hovedet?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-10-03 15:51

Hej

Er der nogen der ved, om det er muligt at vende billedet på hovedet under
windows med et eller andet program?

Musen skal naturligvis også kunne virke normalt!

Jeg skal montere en monitor hængende i et loft omvendt....

Claus

Fra : Tim Christensen

Dato : 24-10-03 16:48

Claus Tersgov wrote:

> [...]
> windows med et eller andet program?
>
> Musen skal naturligvis også kunne virke normalt!
>
> Jeg skal montere en monitor hængende i et loft omvendt....

Hvilket grafikkort har du? Driverne til nVidia kort kan rotere
skærbilledet og jeg mener også at de nyeste Ati drivere kan.

Mvh

Tim

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-10-03 19:19

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse news:3f9949a2$0$27477

> Hvilket grafikkort har du? Driverne til nVidia kort kan rotere
> skærbilledet og jeg mener også at de nyeste Ati drivere kan.

Jeg ved ikke, hvad der kommer i maskinen. Men jeg har selv et TNT 2 ultra og
kan ikke finde denne fidus under min nvdia driver ver. 4403?

Claus

Fra : Zulu

Dato : 25-10-03 10:43

> Jeg ved ikke, hvad der kommer i maskinen. Men jeg har selv et TNT 2 ultra
og
> kan ikke finde denne fidus under min nvdia driver ver. 4403?

Det kræver et Nvidea grafikkort, der understøtter dualview, dvs. Geforce 3
eller større + Geforce 2 MX og alle Geforce Go.
Hos ATi skal du vidst bare op på første generation Radeon for at det er
understøttet, men ret mig hvis jeg tager fejl.

Zulu

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-10-03 16:11

"Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hos ATi skal du vidst bare op på første generation Radeon for at det er
> understøttet, men ret mig hvis jeg tager fejl.

Ved du om musen fungerer normalt?

Claus

Fra : Zulu

Dato : 26-10-03 11:48

"Claus Tersgov" <xxtc342@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse

> Ved du om musen fungerer normalt?

Den fungere i forhold til skærmen. Dvs. hvis du skubber musen frem så kører
den op på skærmen osv.

Zulu

Fra : David T. Metz

Dato : 02-11-03 15:32

Claus Tersgov skriblede:
> "Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse

> Ved du om musen fungerer normalt?

Alt fungerer som det plejer, visningen er bare roteret 180 grader.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : David T. Metz

Dato : 02-11-03 15:31

Zulu skriblede:
> "Claus Tersgov" <xxtc342ANTISPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kræver et Nvidea grafikkort, der understøtter dualview, dvs.
> Geforce 3 eller større + Geforce 2 MX og alle Geforce Go.

Nåda, mit Geforce 2 Gts kan da sagtens - det har vist ikke noget med
dualview at gøre.