ønsker at åbne port 21
Fra : Michael Henningsen

Dato : 25-10-03 03:43

Hvordan åbner jeg port 21 på min cisco 677. jeg har et kabel mellem MGMT
stikket og com1.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-10-03 09:03

Hej Michael
I stedet for MGMT porten kan du i stedet bruger Ethernet TCP/IP telnet til
routerens adresse.
Jeg går ud fra at du er logget på routeren og ønsker at åbne port21 til en
bestemt maskine på dit netvær fra en hvilken som helst maskine på
internettet.
Det gør du således:

enable <intast admin pwd> //Sætter
router i admin-mode
set nat entry add <local IP> <21> 0.0.0.0 21 tcp //Laver nat entry
write
//Skriver sættings til NVRAM
reboot
//Genstarter router

Håber det hjælper dig.
Venlig hilsen

Michael

"Michael Henningsen" <dsl54139[r?movethis]@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:bncnvf$1bd9$1@news.cybercity.dk...

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-10-03 13:29

On Sat, 25 Oct 2003 10:02:35 +0200, "Michael Rasmussen"
<mr@mrelektronik.dk> wrote:

> [...]
>
>enable <intast admin pwd> //Sætter
>router i admin-mode
>set nat entry add <local IP> <21> 0.0.0.0 21 tcp //Laver nat entry

Hvis du benytter 0.0.0.0 istedet for din wan ip vil du oftest ikke
kunne fjerne natten igen.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til