Et par Bangkok SPpg.
Fra : birkebjerg

Dato : 24-10-03 02:45

Hejsa!

Jeg lander i Bangkok den 1 nov. kl. 22.30, og tager toget derfra igen
den. 3. om eftermiddagen.

Jeg havde taenkt mig at bo paa Kosan Rd. men er egentlig ligeglad bare
det er billigt. Gaar der lufthavnsbusser saa sent paa aftenen? Eller
er min eneste losning en taxa?

Skal jeg bestille et vaerelse paa forhaand eller er det lige saa nemt
bare vaelge det foerste det bedste naar jeg ankommer.

Hvis jeg kan undgaa at betale 200 kr. for en nat. Saa vil jeg gerne
det..... Man er vel Backpacker hehe

Paa forhaand tak

Lars Pedersen

Fra : tjantzen

Dato : 24-10-03 07:40

"birkebjerg" skrev d. 24-10-03 02:45 dette indlæg :
> [...]
> bare vaelge det foerste det bedste naar jeg ankommer.
>
> Hvis jeg kan undgaa at betale 200 kr. for en nat. Saa vil jeg gerne

Hej Lars!
Det skulle ikke være noget problem med hverken busser, værelse eller 200
kr pr. nat.
Det eneste problem med Kaosan rd. er støjen fra musikken.
Gå efter et af hotel som ikke ligger direkte på Kaosan rd. med mindre du
kan li´ høj musik hele natten.
ellers må du ha' en go' tur

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Kevin

Dato : 24-10-03 11:31

24/10/03 3:45birkebjerg Skrev

> Jeg havde taenkt mig at bo paa Kosan Rd. men er egentlig ligeglad bare
> det er billigt. Gaar der lufthavnsbusser saa sent paa aftenen? Eller
> er min eneste losning en taxa?

Jeg kan anbefale river wiev guest house i chinatown, fantastidk beliggenhed
ned til chao prya river, med en fantastisk udsigt fra tagterrasssen som er
restaurent, de 3 øverste etager har altaner, så absolut det fedeste sted i
BKK, glem khao-san det var sjovt i starten af 80 erne nu er det totalt
hæsligt.
Til chinatown tager du toget det tager ca 30 min og koster 5 bath, du er jo
backpacker, defra går du i 15 min, men hvis du vil vide mere kan du få
adresse og tlf og e-mail.osv

Vh kevin

--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-10-03 17:15

On Fri, 24 Oct 2003 12:31:00 +0200, Kevin
<skovaleen10nospam@nospamos.dk> wrote:

>Jeg kan anbefale river wiev guest house i chinatown, fantastidk beliggenhed
>ned til chao prya river, med en fantastisk udsigt fra tagterrasssen som er
>restaurent,

Der er et foto af udsigten på

http://homepages.wmich.edu/~c2okeefe/thaicambodia.html

scroll en god side ned og se t.v.

Har du en adresse på river view guest house?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-10-03 17:22

On Fri, 24 Oct 2003 18:14:38 +0200, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>Har du en adresse på river view guest house?

Nå, jeg skulle bare selv lede en smule længere:

River View Guest House
768 Soi Phanu Rang Si
Thanon Songwat
Samphan Thawong
Tel.: 2345429
Fax.: 2375428

Tilsyneladende hverken email eller hjemmeside.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-10-03 17:26

http://users.forthnet.gr/the/dsilvestriadis/thailand/

"We picked "River View Guest House" in Chinatown as it was recommended
by all three books that we had with us so we can have a view of the
river. The place is in really bad, in an unacceptable shape for the
700Bah they charge per night. We stayed there for a night and the next
morning booked another hotel"

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Kevin

Dato : 27-10-03 09:05

24/10/03 17:25Peter Loumann Skrev

> [...]
> river. The place is in really bad, in an unacceptable shape for the
> 700Bah they charge per night. We stayed there for a night and the next

Ja det kan godt forstå, værelserne er ikke i orden, men til prisen og med
udsigten mente vi klart at det holdt.
Vi boede på 7 etage emd fælles bad, og altan, det var enormt hyggeligt, men
værelsene er ikke til noget, men ret sjove, og rene var de.
Jeg har et kort over området som jeg kan sende i kopi, med adressen på thai,
det kan være lidt svært at finde.
Vh kevin

--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : max

Dato : 27-10-03 09:29

"Kevin"
> [...]
> værelsene er ikke til noget, men ret sjove, og rene var de.
> Jeg har et kort over området som jeg kan sende i kopi, med adressen på thai,

Udsigten er kanon - og placeringen i nærheden af Hualamphong
stationen er da fremragende, godt tip Kevin, den må jeg prøve
næste gang.
For folk der aldrig har været i Bkk, kan Khao San dog stadig godt
være en sjov oplevelse og det er et godt sted at få info og tips af
de andre backpackere. Bag templet for enden af gaden er der et
par billige og gode gade restauranter og billig beer Chang. -max-

Fra : birkebjerg

Dato : 26-10-03 03:03

Mange tak for jeres besvarelser!