/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Hvilken benzin til en BMW 745i-motor?
Fra : Vestman


Dato : 23-10-03 21:40

Halløj folkens,

En god ven beder om hjælp til følgende:

Han har en 635csi m. 745i-motor (egentlig 3.2 m. turbo), og motoren har kun
kørt sølle 6.000 km. Han, og jeg, har dog ikke haft held med os mht. at
finde ud af om den kan tåle blyfri 98, eller endda 95 blyfri - ikke engang
på google. Hvad siger BMW-eksperterne?


--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



 
 
///JJ (24-10-2003)
Kommentar
Fra : ///JJ


Dato : 24-10-03 19:57

"Vestman" <vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote in message
news:3f983ccb$0$54839$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Halløj folkens,
>
> En god ven beder om hjælp til følgende:
>
> Han har en 635csi m. 745i-motor (egentlig 3.2 m. turbo), og motoren har
kun
> kørt sølle 6.000 km. Han, og jeg, har dog ikke haft held med os mht. at
> finde ud af om den kan tåle blyfri 98, eller endda 95 blyfri - ikke engang
> på google. Hvad siger BMW-eksperterne?

Jeg er forundret!
Jeg havde til dato ikke hørt om en 745i fra 80'erne, men sandelig jo! Fra
80-86 blev der lavet en serie (E23) og så er den sgu også med turbo! Hvad er
det for noget - jeg har ellers med undtagelse af et par diesel'er altid
sværget at BMW kun lavede "rene" motorer. Så blev man det klogere.
www.7er.com

Der kører ikke mange af dem rundt i DK - jeg har i hvert fald aldrig set én

Sorry - jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

mvh
///JJ



Mogens Knudsen (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 24-10-03 20:02

On Fri, 24 Oct 2003 20:57:20 +0200, "///JJ"
<jesperhnR-E-M.O.V.E@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg er forundret!
>Jeg havde til dato ikke hørt om en 745i fra 80'erne, men sandelig jo! Fra
>80-86 blev der lavet en serie (E23) og så er den sgu også med turbo! Hvad er
>det for noget - jeg har ellers med undtagelse af et par diesel'er altid
>sværget at BMW kun lavede "rene" motorer. Så blev man det klogere.
>www.7er.com

BMW har da ved flere lejligheder produceret biler med turbo -
eksempelvis BMW 2002 turbo.

>Der kører ikke mange af dem rundt i DK - jeg har i hvert fald aldrig set én

Min Gud - så sjælden er den bil sgu ikke. Hverken hvor jeg bor nu
(Norsjælland) eller før (Esbjerg). Selvfølgelig er der længere mellem
dém end en Polo Hit, men alligevel...

>Sorry - jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

Jeg vil næsten vædde en kasse rødvin på, at motoren kræver blyholdig
98, men det ved Mark S alt om

Eller måske Unis Nerd's: www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html


/Mogens

Vestman (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 25-10-03 11:14

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min Gud - så sjælden er den bil sgu ikke. Hverken hvor jeg bor nu
> (Norsjælland) eller før (Esbjerg). Selvfølgelig er der længere mellem
> dém end en Polo Hit, men alligevel...

Ja, de er da ikke helt sjældne, selv om den gamle 7-serie efterhånden er ved
at bukke under for dårligt vedligehold og rust.

> >Sorry - jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.
>
> Jeg vil næsten vædde en kasse rødvin på, at motoren kræver blyholdig
> 98, men det ved Mark S alt om

Mark Sandberg? Jeg håber han læser dette, så.

> Eller måske Unis Nerd's: www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html

God side, - takker....

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 09:16

On Sat, 25 Oct 2003 12:13:46 +0200, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

>> Jeg vil næsten vædde en kasse rødvin på, at motoren kræver blyholdig
>> 98, men det ved Mark S alt om

>Mark Sandberg? Jeg håber han læser dette, så.

Bilen/motoren skal køre blyholdig


/Mogens

Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 09:26

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> >> Jeg vil næsten vædde en kasse rødvin på, at motoren kræver blyholdig
> >> 98, men det ved Mark S alt om
>
> >Mark Sandberg? Jeg håber han læser dette, så.
>
> Bilen/motoren skal køre blyholdig

Hey, tak for det, jeg har virkelig ikke kunnet finde ud af det. Google er
blank. I to forkellige BMW-fora kom der ingen relevant respons, og en stor
BMW-forhandlers værkfører ringer tilsyneladende ikke tilbage med svar...
Hvor, om jeg må spørge, har du fået oplysningen?

Jeg giver det videre til min ven, og så må vi se om han er til at ryste for
en kasse Zinfandel

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 09:32

On Sun, 9 Nov 2003 09:25:53 +0100, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

>Hvor, om jeg må spørge, har du fået oplysningen?

Jeg så tilfældigt en tysk annonce på en bil af samme årgang/serie.
Ejeren skrev, at blyholdig benzin skulle anvendes. Jeg håber, "man"
har gjort dét - ellers har ejeren et seriøst problem...

>Jeg giver det videre til min ven, og så må vi se, om han er til at ryste for
>en kasse Zinfandel

He, he...


/Mogens

Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 10:17

On Sun, 9 Nov 2003 09:25:53 +0100, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

> Jeg har virkelig ikke kunnet finde ud af det.

Du har da ellers fået svar af en amerikaner, kan jeg se.....
www.automotiveforums.com

Men at det ikke skulle betyde noget - blyfri eller ej - er da vist en
joke fra ham.


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 13:19


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Men at det ikke skulle betyde noget - blyfri eller ej - er da vist en
> joke fra ham.

Det må det være.

En sjat blyerstatning ved hver tankning af grøn 98, vil "smøre" anlægsfladen
mellem ventiler og ventilsæder.

By the way.....Jeg kan kun se de 4 sidste postninger i denne tråd. Jeg har
for nyligt haft gruppen slettet i mit Outlook. Hvordan henter man ældre
postninger? Mit Outlook kan tilsyneladende kun hente de sidste 1000
brevhoveder.

/Mark.



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 13:40

On Sun, 9 Nov 2003 13:18:42 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>By the way.....Jeg kan kun se de 4 sidste postninger i denne tråd. Jeg har
>for nyligt haft gruppen slettet i mit Outlook. Hvordan henter man ældre
>postninger? Mit Outlook kan tilsyneladende kun hente de sidste 1000
>brevhoveder.

Du vælger blot www.google.com -> grupper -> dk.fritid.bil
og søger lidt på "Hvilken benzin til bmw Vestman"


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 13:44


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Du vælger blot www.google.com -> grupper -> dk.fritid.bil
> og søger lidt på "Hvilken benzin til bmw Vestman"

Takker....

Her er lige et link til Vestman på et godt BMW 745i forum:
http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e23/

/Mark.



Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 17:42

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> Her er lige et link til Vestman på et godt BMW 745i forum:
> http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e23/

Thanx, man! Jeg poster lige spørgsmålet der også, bare for at være på den
sikre side. Ellers tror jeg han må bruge blyerstatning for fremtiden. Men
det er jo også en ringe pris at betale for en fin 635csi med dén motor

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 17:53


"Vestman" skrev i en meddelelse:

> Thanx, man! Jeg poster lige spørgsmålet der også, bare for at være på den
> sikre side. Ellers tror jeg han må bruge blyerstatning for fremtiden. Men
> det er jo også en ringe pris at betale for en fin 635csi med dén motor

Velbekomme

Motoren skulle være identisk med 535, 635 og 735'eren.
D.v.s. en standard 6 cyl. 3500ccm. motor med 12 ventiler, dog med
orignalmonteret turbo og derved navnet 745i.

/Mark.



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 18:02

On Sun, 9 Nov 2003 17:53:21 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Motoren skulle være identisk med 535, 635 og 735'eren.
>D.v.s. en standard 6 cyl. 3500ccm. motor med 12 ventiler, dog med
>orignalmonteret turbo og derved navnet 745i.

Nope - ikke altid. Få's i 3.2 og 3.5...


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 18:04


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Nope - ikke altid. Få's i 3.2 og 3.5...

O.K. Det var jeg ikke klar over, den var lavet med så lille en motor

/Mark.



Niels Skaaning (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Niels Skaaning


Dato : 09-11-03 18:39

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:8mssqvg66bg7m64iq5o438odkvp0n35l0o@4ax.com...
> On Sun, 9 Nov 2003 17:53:21 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
> wrote:
>
> >Motoren skulle være identisk med 535, 635 og 735'eren.
> >D.v.s. en standard 6 cyl. 3500ccm. motor med 12 ventiler, dog med
> >orignalmonteret turbo og derved navnet 745i.
>
> Nope - ikke altid. Få's i 3.2 og 3.5...

3,2 og 3,4 - det er ikke en 3,5'er.

NS



Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 19:03


"Niels Skaaning" skrev i en meddelelse:

> 3,2 og 3,4 - det er ikke en 3,5'er.

Jo, oprindelig en 3200ccm og fra 1983 en 3500ccm med lavere kompression.

http://members.aol.com/Turbo745i/

The 745i was equipped with the M102 engine, which is virtually the same
engine (M30) as the normally aspirated cars, originally the 3.2 liter, later
increased in mid 1983 to the 3.5 liter, with a lower compression ratio and a
few other minor changes. The designation 745i indicates the theoretical
displacement of the engine, when the engineers factored in the boost, it
came out the equivalent of a 4.5 liter normally aspirated engine. The
addition of an air to air intercooler and a few other goodies completed the
package.



Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 19:10


"Niels Skaaning" skrev i en meddelelse:

> 3,2 og 3,4 - det er ikke en 3,5'er.

Tjaee, både og.........Hubraum 3.205 ccm, ab 1983: 3.430 ccm.

http://www.7er.com/modelle/e23/e23-technik.php

/Mark.



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 19:43

On Sun, 9 Nov 2003 19:10:15 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>> 3,2 og 3,4 - det er ikke en 3,5'er.

>Tjaee, både og.........Hubraum 3.205 ccm, ab 1983: 3.430 ccm.
>http://www.7er.com/modelle/e23/e23-technik.php

Måske: www.autopower.se/modellguiden/e23.asp


/Mogens

Niels Skaaning (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Niels Skaaning


Dato : 09-11-03 20:16

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
news:bolvud$jpa$1@sunsite.dk...
>
> "Niels Skaaning" skrev i en meddelelse:
>
> > 3,2 og 3,4 - det er ikke en 3,5'er.
>
> Tjaee, både og.........Hubraum 3.205 ccm, ab 1983: 3.430 ccm.

Jep og 3430 ccm rundes ned til 3,4 l, hvis det skal være matematisk korrekt.

NS



Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 20:19


"Niels Skaaning" skrev i en meddelelse:

> Jep og 3430 ccm rundes ned til 3,4 l, hvis det skal være matematisk
korrekt.

Niels, jeg giver dig så ret denne ene gang

/Mark.



Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 18:02

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> Velbekomme
>
> Motoren skulle være identisk med 535, 635 og 735'eren.
> D.v.s. en standard 6 cyl. 3500ccm. motor med 12 ventiler, dog med
> orignalmonteret turbo og derved navnet 745i.

Yep, jeg kender den ganske godt. Min far lånte engang sådan en ny een, da
hans egen 525 (ikke "i") var til rep. hos Jens Winther i Roskilde tilbage i
80'erne. Kvik fætter...

Der er allerede een der har svaret i forummet, men kun at den _skal_ have
98 - ikke noget om "bly" eller ej, men jeg har på fornemmeren at den skal
have det.

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 18:10


"Vestman" skrev i en meddelelse:

> Der er allerede een der har svaret i forummet, men kun at den _skal_ have
> 98 - ikke noget om "bly" eller ej, men jeg har på fornemmeren at den skal
> have det.

Dog er der i Canada og Tyskland mange der eftermonterer katalysator p.g.a.
de skrappe miljøkrav. Der går det vel ikke an med bly-erstatning som
tilsætning.
Men ved langtursbelastninger vil jeg foretrække, såfremt det er muligt at
tilsætte bly-erstatning.

/Mark.



Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 17:40

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> > Jeg har virkelig ikke kunnet finde ud af det.
>
> Du har da ellers fået svar af en amerikaner, kan jeg se.....
> www.automotiveforums.com

Jae, men ikke rigtig noget man kan bruge til noget, desværre.

> Men at det ikke skulle betyde noget - blyfri eller ej - er da vist en
> joke fra ham.

Tilsyneladende :o|

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Uffe Bærentsen (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 25-10-03 16:05


"///JJ" <jesperhnR-E-M.O.V.E@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f997613$0$27433$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg er forundret!
> Jeg havde til dato ikke hørt om en 745i fra 80'erne, men sandelig jo! Fra
> 80-86 blev der lavet en serie (E23) og så er den sgu også med turbo! Hvad
er
> det for noget - jeg har ellers med undtagelse af et par diesel'er altid
> sværget at BMW kun lavede "rene" motorer. Så blev man det klogere.
> www.7er.com
>
> Der kører ikke mange af dem rundt i DK - jeg har i hvert fald aldrig set
én

Sjælden?
Den fandtes da oppe på færøerne i slutningen af 80'erne
Dengang var der kun blyholdig deroppe, så mon ikke den drikker den slags.
Var der ikke noget med at 740 og 745 var tæt på identiske, lige bortset fra
turboen
og så kunne 745 kun fås med plørekasse.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Mogens Knudsen (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 25-10-03 19:58

On Sat, 25 Oct 2003 17:05:22 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Var der ikke noget med at 740 og 745 var tæt på identiske, lige bortset fra
>turboen og så kunne 745 kun fås med plørekasse.

740 og '80-erne?
Hænger slet ikke sammen. Bilen er fra en tid, hvor 735i var stort,
afløst af 732i.


/Mogens

Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 19:50

On Thu, 23 Oct 2003 22:40:22 +0200, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

>Han har en 635csi m. 745i-motor (egentlig 3.2 m. turbo), og motoren har kun
>kørt sølle 6.000 km.

Apropos 745i !!!
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=4&id=11111111127765632&


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 19:55


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Apropos 745i !!!

Har set den tidligere idag, jeg blev lige så overrasket !!
Mon det er noget hjemmebygget?

/Mark.



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 19:58

On Sun, 9 Nov 2003 19:54:56 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Mon det er noget hjemmebygget?

Næppe - nok noget a la de pick-up ombygninger, vi har i DK...


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 20:08


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Næppe - nok noget a la de pick-up ombygninger, vi har i DK...

Nu vi er spændende biler.
Kender du noget til denne model?
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sprache=1&bereich=pkw&id=11111111127852591

/Mark.



Niels Skaaning (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Niels Skaaning


Dato : 09-11-03 20:21

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
news:bom3b7$ffn$1@sunsite.dk...
>
> "Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:
>
> > Næppe - nok noget a la de pick-up ombygninger, vi har i DK...
>
> Nu vi er spændende biler.
> Kender du noget til denne model?
>
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sprache=1&bereich=pkw&id=1111111112785259
1

Uha, ja... det er en rigtig lækkerbidsken. En Lancia Thema med en
modificeret Ferrari V8.

NS



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 20:26

On Sun, 9 Nov 2003 20:20:39 +0100, "Niels Skaaning"
<niels_skaaning@hotmail.com> wrote:

>> Nu vi er spændende biler.
>> Kender du noget til denne model?
>http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sprache=1&bereich=pkw&id=1111111112785259

Jep - dét gør jeg. Jeg har prøvet een !
Lad være med at prøve en Lancia 832 - så vil du ha' een. Lyden er
himmelsk og motoren trækker bare.

Forhandleren anbefalede mig et andet køb, da han hørte, det mere eller
mindre skulle være en hverdagsbil (kun een bil i husstanden) - den
holder ikke til det

>Uha, ja... det er en rigtig lækkerbidsken. En Lancia Thema med en
>modificeret Ferrari V8.

Jep - motoren er droslet !


/Mogens

Mark Sandberg (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 09-11-03 21:05


"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse:

> Jep - dét gør jeg. Jeg har prøvet een !
> Lad være med at prøve en Lancia 832 - så vil du ha' een. Lyden er
> himmelsk og motoren trækker bare.

Måske jeg skulle kigge lidt mere i den retning.

> Forhandleren anbefalede mig et andet køb, da han hørte, det mere eller
> mindre skulle være en hverdagsbil (kun een bil i husstanden) - den
> holder ikke til det

En skam de spændende biler ikke kan tåle, at blive brugt i det daglige.

> >Uha, ja... det er en rigtig lækkerbidsken. En Lancia Thema med en
> >modificeret Ferrari V8.
>
> Jep - motoren er droslet !

Det lyder jo godt

/Mark.



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 21:24

On Sun, 9 Nov 2003 21:04:57 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Måske jeg skulle kigge lidt mere i den retning.

Jep - go' idé.
Der findes 2 versioner, hvor '90 er skillelinien. Dele fra 1. version
passer ikke i 2. version - de er vidt forskellige!
Køb en 92'er, som dén du fandt - det er bilen

>En skam de spændende biler ikke kan tåle, at blive brugt i det daglige.

Nu kører du jo som regel ikke voldsomt meget i din bil nr. 3


/Mogens

Niels Skaaning (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Niels Skaaning


Dato : 09-11-03 20:15

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:pg3tqvcpoad2aqbo4ddo8h3lgnv3ga21bf@4ax.com...
> On Sun, 9 Nov 2003 19:54:56 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
> wrote:
>
> >Mon det er noget hjemmebygget?
>
> Næppe - nok noget a la de pick-up ombygninger, vi har i DK...

Det er skam en ægte BMW. De lavede også en stationcarversion af BMW e23. Den
er bare ikke så udbredt.

NS



Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 22:03

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Apropos 745i !!!
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=4&id=11111111127765632

LOL! Altid sjovt at se den slags, jeg så også en S-klasse (W140) i
stationcar-version en gang. Ikke køn!
http://mitglied.lycos.de/SebastianNast/Mercedes-W140-Binz-Kombi/



Mogens Knudsen (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 09-11-03 22:07

On Sun, 9 Nov 2003 22:02:49 +0100, "Vestman"
<vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:

>LOL! Altid sjovt at se den slags, jeg så også en S-klasse (W140) i
>stationcar-version en gang. Ikke køn!
>http://mitglied.lycos.de/SebastianNast/Mercedes-W140-Binz-Kombi/

Jow, jow - dét er jo som man tager det.
Jég kørte bag en 500 SE W140 pick-up over "Broen" igår - det ser sgu
lidt spøjs ud, IMO...


/Mogens

Vestman (09-11-2003)
Kommentar
Fra : Vestman


Dato : 09-11-03 22:17

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jow, jow - dét er jo som man tager det.
> Jég kørte bag en 500 SE W140 pick-up over "Broen" igår - det ser sgu
> lidt spøjs ud, IMO...

Absolut. Tænk at stå dér med en fin originalkarosse, og en vinkelsliber i
hånden... Der er også en (gal) svensker som skærer Volvo XC90 i småstykker
og ender med en p/u-truck. Trist!

--
Venligst,
Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste