Så sgu noget sjældent :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 23-10-03 20:11

....der kom en spøjs ting imod mig i eftermiddags, i modsatte bane på
motorvejen. En underlig lav ting, jeg koncentrerede mig slet ikke om
trafikken, for jeg skulle se hvad pokker det var! Hmm, en Gruppe C-racer?
Nææ, at vende hele hovedet ... 4 udstødningsrør sat i en ring, midt i røven
på bilen ...okeeey, der kører alligevel ikke sååå mange Pagani Zonda'er
rundt i Glostrupegnen gør der?

Jeg kunne desværre ikke se, om den var på danske plader, men det er den jo
nok ikke

Thomas H. - der også har set Preben Elkjær, og et dådyr..

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 23-10-03 20:23

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
> rundt i Glostrupegnen gør der?
>
> Jeg kunne desværre ikke se, om den var på danske plader, men det er den jo

Kunne den være påvej til biludstilling i Herning?
Ved ikke lige om der kommer en Pagani, men der kommer da en KoenigsEgg,
eller hvordan det nu staves
Mvh
Anders O

Fra : Thomas H.

Dato : 23-10-03 20:44

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Kunne den være påvej til biludstilling i Herning?

Så kørte han sgu den forkerte vej

> Ved ikke lige om der kommer en Pagani, men der kommer da en KoenigsEgg,
> eller hvordan det nu staves

Ja den glæder jeg mig sgu til at se!
Men hvor mange er der lavet af de der Pagani'er ?

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-10-03 21:48

Thomas H. wrote:
> "[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Så kørte han sgu den forkerte vej

Man tager nok ikke den direkte vej når man kører i sådan en

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-03 05:55

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Man tager nok ikke den direkte vej når man kører i sådan en

Nææ, men man ville trods alt nok ikke vælge, at sidde i myldretidskø på
motorvejen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-10-03 10:24

[8260]Anders Olesen wrote:

> Kunne den være påvej til biludstilling i Herning?
> Ved ikke lige om der kommer en Pagani, men der kommer da en
> KoenigsEgg, eller hvordan det nu staves

Biler der er SÅ dyre som Pagani Zonda, plejer man at fragte bag på en
lastbil.

--
Jan W Nielsen

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-10-03 21:15

Thomas H. wrote:
> [...]
>

> --
> mvh
> Thomas H. - der også har set Preben Elkjær, og et dådyr..

Jeg så også en i forbindelse med historisk grandprix i fælledparken. Den
var vidst nok på engelske plader. Til en pris på ca. 320K$ uden afgift,
så tvivler jeg på at der er mange på dk plader:)

/Lars

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-10-03 23:00

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

der også har set Preben Elkjær, og et dådyr..

....og hvad havde de liiige gang i?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-03 05:53

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> der også har set Preben Elkjær, og et dådyr..
>
> ...og hvad havde de liiige gang i?

Hehe, man skal nok have hørt Monrad & Rislund, for at forstå den helt

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-10-03 10:01

Thomas H. wrote:
> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> Hehe, man skal nok have hørt Monrad & Rislund, for at forstå den helt

....eller "De gyldne løver" - med "Fairmoye Lassie's", der blev til
"Farmor & Lassie"...
Hans

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 24-10-03 12:16

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne desværre ikke se, om den var på danske plader, men det er den jo
> nok ikke

Der kører en Pagani Zonda rundt i nordsjælland. På italienske plader :)

-M

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-03 13:58

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Der kører en Pagani Zonda rundt i nordsjælland. På italienske plader :)

Jamen mon så ikke det er den, han havde i hvert fald retning den vej.
Bilen var sølvgrå eller lign.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 14:11

On Fri, 24 Oct 2003 14:57:30 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Bilen var sølvgrå eller lign.

De er de vel alle...

/Mogens

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-03 16:04

> De er de vel alle...

Aner det ikke, der kommer ikke så mange af den slags, i min omgangskreds

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-10-03 16:12

On Fri, 24 Oct 2003 17:04:08 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Aner det ikke, der kommer ikke så mange af den slags, i min omgangskreds

LOL - prøv at ha' sådan een parkerende i dit "nærmiljø". Een aften/nat
og den skulle sikkert på værksted.
(INGEN kritik af dit boligvalg!)

/Mogens

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-03 16:26

> LOL - prøv at ha' sådan een parkerende i dit "nærmiljø". Een aften/nat
> og den skulle sikkert på værksted.
> (INGEN kritik af dit boligvalg!)

*G* Ja den ville nok ikke holde længe, men mon fælgene kan sidde på en
sænket BMW?