Efterlyses: Mekaniker i Holstebro
Fra : Michael Bested

Dato : 23-10-03 18:03

Er der en mekaniker i omegnen af Holstebro/Struer/Lemvig
der kunne tænke sig at lave lidt smårettelser på en bil?

Skriv evt. til mig, så forklarer jeg...

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-10-03 22:43

Hej!

Michael Bested wrote:

> Er der en mekaniker i omegnen af Holstebro/Struer/Lemvig
> der kunne tænke sig at lave lidt smårettelser på en bil?

Har du prøvet i De Gule Sider eller en lokal fagbog? Der er _massere_ af
mekanikere over hele landet...

Hvis du leder efter en mekaniker som vil arbejde sort/orange, så er dette ikke
stedet.

Alternativt kan du melde dig ind i en gør-det-selv klub - det har jeg gjort med
(synes jeg selv) stor success...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-10-03 08:54

"Michael Bested" <spam@bested.net> wrote in message
> Er der en mekaniker i omegnen af Holstebro/Struer/Lemvig
> der kunne tænke sig at lave lidt smårettelser på en bil?

Hvad er det for en bil?
Jeg kender en udemærket pug megger jeg selv bruger til at stande min :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Michael Bested

Dato : 24-10-03 14:04

Hej...

Tak, men tror jeg har fundet en der kan lave det for mig

--
Mvh.
Michael Bested

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en