elgjagt
Fra : Festus Blans

Dato : 23-10-03 17:22

Hej alle i gruppen her en lille hilsen fra Blans.
Jeg har lige været en uge på elgjagt (for første gang) i Sverige En
kanonoplevelse jeg skød ikke noget men alligevel var det skønt..
Min kammerat skød en 10 takker mandag kl9,00 det var bare fedt jeg kan kun
varmt anbefale det det er noget af det mest spændende jagt der findes .
Jeg så en tyr som der var på vej ned til mig men den skød min nabo Fedt for
ham , Dagen efter havde jeg en ko på ca,30 Meter men der var desværre
koforbud hold kæft hvor kan man sidde længe og se på sådan en i kikkerten og
bare håbe at de snart åbner for køerne igen .
Til dem der ikke har prøvet det..PRØV DET det er bare spændende selv om man
ikke skyder noget...........
Hilsen Festus Blans

Fra : H.S.

Dato : 24-10-03 09:02

"Festus Blans" <festus@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lige været en uge på elgjagt (for første gang) i Sverige En
> Til dem der ikke har prøvet det..PRØV DET det er bare spændende selv om

Det er vel lidt ligesom at fiske - det er ikke for at fange/skyde noget -
men for at nyde naturen og selskabet.
Fanger/skyder man noget, så er det bare endnu er plus.