Seneste modtagelse af fartbøde
Fra : Mic

Dato : 23-10-03 08:18

Hej

Jeg venter nu på tredie uge på en fartbøde som stammer fra en
fotofælde - nu fortæller en ven mig at jeg SKAL have denne bøde
indenfor en måned fra forseelse ellers er den ugyldig!

Er der nogen som kan verificere dette?

Mic

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-10-03 09:38

On 23 Oct 2003 00:18:00 -0700, deep@ofir.dk (Mic) wrote:

>Jeg venter nu på tredie uge på en fartbøde som stammer fra en
>fotofælde - nu fortæller en ven mig at jeg SKAL have denne bøde
>indenfor en måned fra forseelse ellers er den ugyldig!

Om så der går et halvt år er det i orden.

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

Hent mit ASP fotoalbum her: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=598
http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 17:41

"Mic" <deep@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg venter nu på tredie uge på en fartbøde som stammer fra en
> fotofælde - nu fortæller en ven mig at jeg SKAL have denne bøde
> indenfor en måned fra forseelse ellers er den ugyldig!

Det tror jeg næppe, det følger vist den alm. forældelse frist, jeg ved dog
ikke hvor meget det er men betydeligt mere end en månede.
Jeg fik engang ifbm. med et uheld, en fartbøde flere måneder efter.

Men er der gået tre uger, har de sikkert opgivet sagen.
Måske sad du og pillede næse og de kunne så ikke genkende dig da hånden
fyldte hele ansigtet.

Min kone er kørt i fælden to gange og der kom brevet i løbet af ganske få
dage.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : CC

Dato : 23-10-03 21:18

Jeg har hørt flere have erfaring med, at såfremt bødeforlægget ikke dukker
op inden 2 uger, er du formodentlig
sluppet med skrækken
hilsen
Claus