Brugt Opel Corsa
Fra : Mie

Dato : 22-10-03 21:34

Er der nogen af jer der kender til Opel Corsa fra 89/90. Har kørt 105.000
km. og er nysynet (for 3 uger siden). Er en pris på 14.000 for meget / i
orden / super pris????

Håber der er nogen der gider hjælpe mig...

Hvis der er nogen der kender til et super godt tilbud på en brugt bil
omkring den prisklasse, så meld gerne tilbage.

Mvh. Mie

Fra : HT

Dato : 23-10-03 11:15

"Mie" <miemat81@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der kender til Opel Corsa fra 89/90. Har kørt 105.000
> km. og er nysynet (for 3 uger siden). Er en pris på 14.000 for meget / i
> orden / super pris????

Det er jo svært at tage konkret stilling til uden at have set bilen. Hvad
med rust? Hvordan ser lakken ud? Indtrækket?? Har du set synsattesten??

> Håber der er nogen der gider hjælpe mig...
>
> Hvis der er nogen der kender til et super godt tilbud på en brugt bil
> omkring den prisklasse, så meld gerne tilbage.

Hvor henne i landet??

HT

Fra : Max

Dato : 23-10-03 11:47

Hej mie
Et godt sted at starte er at få et registrerings nr. så ind på www.syn.dk der kan
du tjekke hvad den vogn du har kik på har fejlet ved sidste syn, så kan men da
tjekke om de ting er lavet. hvis den brugte corsa er i meget fin stand det vil
sige lak og stuen er flot samt at bilens almen stand er OK så er prisen også god
nok. du skriver ikke om det er en 1,0 eller hvad hvis det er en 1,0 så er det en
moter som med et minimum af vedligeholdse vil bringe dig langt omkring de små
opler fra den tid er grundlægende meget stabile det er kun rust der nomalt tager
livet af dem.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.225.15)