CD information med Java
Fra : Henrik Schmidt

Dato : 22-10-03 21:38

Er der nogen måde, hvorpå man kan få fat i audio CD information (mere
specifikt CD table of contents) med Java. Platformsuafhængighed er ikke
nødvendigt. Jeg kører windows XP, hvis nogen skulle være interesseret ;)

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 22-10-03 23:32

Platformsuafhængighed er ikke
> nødvendigt. Jeg kører windows XP, hvis nogen skulle være interesseret ;)

Det er vel lidt svært at undgå, hvis du laver implementeringen i ren java

Der findes adskillige interfaces til CDDB, her er et af dem:

http://www.antelmann.com/developer/javadoc/com/antelmann/cddb/package-tree.html

Det er det samme system som eks. winamp bruger til at finde cd info med.

- Nico

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 24-10-03 10:23

"Nikolaj Hansen" <barnabasdk@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er det samme system som eks. winamp bruger til at finde cd info med.

Tak for hjælpen. Det var netop det, jeg havde brug for

Mvh,
Henrik Schmidt