Robotarm og VB6
Fra : Tore Andersen

Dato : 22-10-03 12:44

Hei.

Jeg skal bygge en robotarm, som skal styres med en USB joystick. Joysticken
skal kontrollere opp til 8 servoer som er koplet til en Mini SSC2 på serie
porten. http://www.seetron.com/ssc.htm

Det jeg trenger å vite er hvilke bøker som omhandler dette på best måte, og
om Visual Basic 6 er det rette programmet for denne oppgaven. Bøkene bør
være lett lest, siden jeg er nybegynner i VB.

Jeg bruker en bærbar Dell, med Widows XP

Vennlig hilsen

Tore

Fra : Claus O

Dato : 22-10-03 19:10

"Tore Andersen" <tharang@online.no> wrote

> [...]
> om Visual Basic 6 er det rette programmet for denne oppgaven. Bøkene bør
> være lett lest, siden jeg er nybegynner i VB.

Har du læst dette link?
http://www.rentron.com/Mini-ssc.htm
Har du et link hvor den sælges? (mini-ssc2)