Hvor blev Reductil-folkene af?
Fra : Martin Sand.

Dato : 22-10-03 05:03

Var der ikke et par stykker herinde som fik vægtreducerende
Reductil-tabletter?
Hvordan går det med jeres vægttab og evt. bivirkninger?

MVH Martin

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-10-03 07:07

Martin Sand. wrote:
> Var der ikke et par stykker herinde som fik vægtreducerende
> Reductil-tabletter?
> Hvordan går det med jeres vægttab og evt. bivirkninger?

hej Martin......

jeg har faktisk siden i går gået og tænkt på at jeg skulle have fortalt lidt
om mine første 2½ uge på reduktil, men du kom mig i forkøbet*G*

jeg startede på nyt job for godt 3 uger siden.... og ventede derfor med at
starte på pillerne til jeg havde mine første 3 fridage..... da jeg jo
forventede en del bevirkninger..... det skal dog lige siges at jeg bruger
kroppen temmelig meget i forbindelse med mit job, så det har naturligvis
også noget at skulle have sagt*G*
den første uge i mit job var jeg ikke på pillerne, og der var intet
vægttab.... udgangspunktet var 79 kg...
uge 2 er jeg lige startet op, og ifølge kæresten blev jeg bidsk som en
doberman*G* men effekten viste sig hurtigt, og jeg havde tabt 2 kg da vi
nåede til ugens ende...
i uge 3 går det bidske af mig, og jeg "normaliseres" i mit humør..... og
taber 2 kg ;)
nu er vi så midt i uge 4 (altså jobmæssigt*G*), og jeg har netop været på
vægten som allerede har sneget sig ned under 75 kg..... jeg har det fint,
har ikke haft nogle bivirkninger som sådan ihvertfald ikke noget jeg ikke
ikke kunne holde ud :)

for at remse den smule bivirkninger op, så har jeg haft lidt problemer med
at være tør i munden, men detr var faktisk mest om natten de første par
uger..... det klarede jeg ved at have lidt vand stående ved siden af
sengen.... og var det ikke nok, så lidt meget salt lakrids lige til at
sætte gang i spytproduktionen ;)
jeg havde en enkelt nat med søvnløshed, men den aften havde jeg også drukket
rigeligt kaffe*G* så jeg holder mig ganske enkelt fra kaffe nu, og har ikke
haft problemet siden......
på plussiden så er min appetit nedsat..... jeg bliver stadig småsulten og
kan mærke når det er tid til at spise.... men mængderne er meget
reduceret.....
og det er sådan set det..... jeg har ikke haft den "uvirklighedsfornemmelse"
flere har snakket om.... jeg har ikke haft problemer med at køre bil eller
bruge mit værktøj...... i det hele taget har det kun været en god oplevelse
for mig ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Martin Sand.

Dato : 22-10-03 09:02

Sabina Hertzum wrote:
[...]
> [...]
> har det fint, har ikke haft nogle bivirkninger som sådan ihvertfald
> ikke noget jeg ikke ikke kunne holde ud :)

Det lyder jo godt! Utroligt at visse bivirkninger allerede er væk i uge 2.
Står der ikke at man skal forvente bivirkninger i op til 8-12 uger når man
starter?
Det kunne være spændende at høre fra andre som har taget kapslerne i længere
tid, og deres oplevelser med med effekt og bivirkninger. Og selvfølgelig fra
folk der er stoppet med dem.

MVH Martin

Fra : Freedom

Dato : 22-10-03 10:02

> [...]
længere
> tid, og deres oplevelser med med effekt og bivirkninger. Og selvfølgelig

Hejsa, jeg tog dem i 7 md. Bivirkningerne var væk efter 1 uge, men husk at
bruge tiden til at omlægge dine dårllige vaner, ellers er det spildt:))) Jeg
følte virkningen stoppede efter de 6 md. derfor stoppede jeg!

Iben

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-10-03 12:38

> bruge tiden til at omlægge dine dårllige vaner, ellers er det spildt:)))
Jeg
> følte virkningen stoppede efter de 6 md. derfor stoppede jeg!

Virkningen stopper typisk noget før - under 3 måneder. I øvrigt svarer
virkningen til ca. 200 kcal om dagen - eller en gåtur på 3 km.
Dette er viden, som stammer fra forsøg med pillerne, og ikke personlig
erfaring. Jeg kunne ikke holde ud at jeg blev så tør i munden og at hjertet
bankede.

Mvh Maria

Fra : Freedom

Dato : 22-10-03 13:47

> [...]
> Dette er viden, som stammer fra forsøg med pillerne, og ikke personlig
> erfaring. Jeg kunne ikke holde ud at jeg blev så tør i munden og at

Hej Maria,

Det tror jeg ikke man kan sige, hvor har du den viden fra?

Min trang til søde sager og slik i det hele taget forsvant totalt, så...
Jeg var medlem af en Amrikansk gruppe mens jeg tog dem, og der var det meget
forskelligt hvor lang tid virkningen holdt...men...:)

Iben

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-10-03 23:23

Martin Sand. wrote:

> Det lyder jo godt! Utroligt at visse bivirkninger allerede er væk i
> uge 2. Står der ikke at man skal forvente bivirkninger i op til 8-12
> uger når man starter?

jeg synes at kunne mindes et eller andet sted at have læst noget om at dem
der har mindst virkning af pillerne, også er dem der har flest
bivirkninger..... jeg har lige forsøgt at finde hvor jeg læste det, men det
kan jeg naturligvis ikke lige nu.......
derudover læser man de fleste steder at bivirkningerne oftest aftager inden
for de første 4 uger......

> Det kunne være spændende at høre fra andre som har taget kapslerne i
> længere tid, og deres oplevelser med med effekt og bivirkninger. Og
> selvfølgelig fra folk der er stoppet med dem.

jeg vil skam også gerne høre mere....... føler ligesom selv at vægttabet
stabiliserer sig lige nu.....vægten stod på 74.4 i morges..... det kan dog
også skyldes at jeg pga ekstra lange arbejdsdage har haft ekstra meget vand
i kroppen.....
men jeg vil da stadig være jublende lykkelig for hvis der smutter ca 1 kilo
om ugen fra nu af ;) men der er jo ikke andet for end at vente og se.....
regner med at skulle forbi doktorhuset i næste uge (mandag) og have en ny
recept..... og i morgen ringer jeg til min diætist og siger tak for
samarbejdet, men dine serviceringer ikke ikke nødvendige pt..... det betyder
dog ikke at jeg ikke vil tage de ting til mig hun har lært mig..... :)

Fra : Hanne Bülow Andersen

Dato : 04-12-03 22:58

Jeg startede jo reductil tråden og jeg har på 2 x 28 dage tabt 10 kg..

Lige p.t er jeg stoppet efter de 2 x 28 dage da jeg følte virkningen
aftog og at jeg lige skal have alt huden på plads igen.

Jeg holder mig ret stabilt på 81 kg for tiden .. og det er bla. forbi
jeg går ca en ½ time om morgenen til og fra bussen.

Mit knæ er sprunget op igen med en gammel skade. Skal til special læge
på torsdag.. men var ellers lige begyndt én gang til spring gymnastik og
så mit woman special hold dagen efter.

Men ak efter 2 år uden problemer skulle den blive skadet igen *suk*

Jeg er ufattelig stolt af at have tabt 10 kg, og er 100 % klar til at
tabe de sidste 10 med hjælp af Reductil efter jul.. Min Svigermor er så
stolt af mig at hun vil sponsorer en pakke, da Su'en ikke er vild høj.

Min bi virkninger har ikke være søvn besvær.. næ puhaa.. sover godt om
natten, og kvalmen var væk efter 1 - 2 uger. Og så fik jeg svimmelhed,
hvilket må være ganske naturligt når man sådan ikke få specielt meget af
spise fordi man ikke er sulten.

Personligt vil jeg ikke anbefale pillen, det har vi vores læger til

MvH

10 kg lettere Hanne

ps. Det er fedt at komme i de gamle smarte bukser. Der er meget af
sparre på tøj bugettet.