Påskevejret
Fra : Nels Wolf

Dato : 11-04-01 19:12

Lort! og dobbelt-Lort! for nu at sige det på pænt dansk.
Har I set vejrudsigten for hele Påsken?! Temperaturer omkring 5 grader om
dagen , sne og sludbyger. Om natten omkring frysepunktet, ned til 3 graders
frost på udsatte steder. Nyligt 2.Påskedag(mandag) er der chance for
temperaturer op til mellem 5 og 10 grader- så "høje" temperaturer er sikkert
også kun "på udsatte steder"
Tror I ikke på udsigten? Eller tror I det er en vejrudsigt fra februar? Se
selv efter på www.dmi.dk

Nels Wolf

Fra : René J.

Dato : 11-04-01 22:05

"Nels Wolf" <NelsOleWolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
temperaturer er sikkert
> også kun "på udsatte steder"
> Tror I ikke på udsigten? Eller tror I det er en vejrudsigt

Latterligt klima! Havde planer om både Esbjerg træf og en
tur til Fyn ... druknet i sne! Geeee! Kun een ting at gøre:
brænde benzin af for at fremme drivhuseffekten

jeg er træt af at skylle salt af XJ 600'eren!

René J
Stay cool :-/

Fra : Peter Sindrup

Dato : 11-04-01 23:15

>René J
>Stay cool :-/
^^^^
Er det ikke lige precis det du _ikke_ ønsker?

--
Peter Sindrup
(remove dot com in E-mail address for reply)

Fra : Adam Christensen

Dato : 11-04-01 23:16

"Nels Wolf" <NelsOleWolf@hotmail.com> wrote in message

> Tror I ikke på udsigten? Eller tror I det er en vejrudsigt fra februar? Se
> selv efter på www.dmi.dk

Jo da! Faktisk læste jeg på dmi.dk at hvid Påske er mere almindeligt i DK
end hvid Jul!

:-/

--
Adam

Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 12-04-01 06:56

Når nu man endelig har fri - ja så skal det absolut være det værste
vejr i mands
minde:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Jeg havde da heldigvis heller ikke glædet mig særlig meget til at
skulle ud og køre nogle gode ture på min TransAlp - lige så vel som
alle andre på denne nyhedsgruppe sikkert heller ikke havde glædet sig
til at komme ud og køre lidt MC - for nu har det jo lige været den
mest vidunderlige vinter - og der kan man som bekendt SAGTENS komme
ud og køre en masse - fordi i DK er der jo ingen sne eller slud og
vinteren ..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr

....... nå tror I har fanget min ironi!!!!

MED VENLIG hilsen

--en godt sur Søren

- TransAlp
- keep your rearwheel spinning, mate!

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 12-04-01 07:35

Hey hey hey, slap af alle mand.

Hvis der er 5-8 grader om dagen, saa er det da blot at begynde turen
sydpaa og koere forsigtigt. Netop nu kigger jeg ud paa solskin og 12
grader, og saadan forbliver det over paasken. Jeg er kun 700 km sydpaa,
saa kom da hernedaf. Koerer selv til Paris i morgen, og der skulle
vejret blive endnu bedre.

Ian, nl [ikke ment som aev-baev posting, men blot info]