Pizzaria døgnåbent
Fra : Martin Sand.

Dato : 22-10-03 03:42

Hejsa. Dette spørgsmål ligger nok lige i periferien af gruppens fundats, men
kender I nogle pizzaria'er i hhv. Århus og Odense der har natåbent på
hverdage??

MVH Martin

Fra : Davidsen

Dato : 22-10-03 15:02

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> kender I nogle pizzaria'er i hhv. Århus og Odense der har natåbent på

Kan íkke lige huske detaljerne, men der ligger et par stykker i Overgade i
Odense, der har nogle heftige åbningstider; også i hverdagene.

Mvh
Davidsen

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 24-10-03 17:12

Davidsen wrote:
> Kan íkke lige huske detaljerne, men der ligger et par stykker i
> Overgade i Odense, der har nogle heftige åbningstider; også i
> [...]

Take Away, Overgade 51 (vil jeg mene, ved siden af er det i alt fald 49) har
døgnåbent torsdag- lørdag, søndag - onsdag lukker de kl. 03.

Længere nede af gaden findes der et jugoslavisk kebab hus (de sælger i alt
fald chevapi), jeg tror dog ikke de har døgnåbent i hverdagene - selvom de
nogen gange holder længe åbent.
hygge,
Nicolai

Fra : Martin Sand.

Dato : 26-10-03 03:23

Nicolai Zoffmann Heiredal wrote:
> Take Away, Overgade 51 (vil jeg mene, ved siden af er det i alt fald
> 49) har døgnåbent torsdag- lørdag, søndag - onsdag lukker de kl. 03.
[...]

Tak til jer begge. Laver 'Take Away' gode pizzaer? (jeg ved selvfølgelig
godt at det er smag og behag men alligevel...)
MVH Martin

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 26-10-03 15:21

Martin Sand. wrote:

> Tak til jer begge. Laver 'Take Away' gode pizzaer? (jeg ved
> selvfølgelig godt at det er smag og behag men alligevel...)
> MVH Martin

Jeg har kun smakt deres slices på vej hjem fra byen, og der smager de da
fint nok. Men i ædru tilstand går jeg ikke derind (men okay, nu synes jeg
generalt at pizzaerne i Odense er dårlige).
hygge,
Nicolai

Fra : Padmé Amidala

Dato : 26-10-03 18:12

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> wrote in message

>(men okay, nu synes jeg
> generalt at pizzaerne i Odense er dårlige).
> hygge,
> Nicolai

Så skulle du prøve Bella Romas pizzaer på Benedicktes Plads, de er rigtig
gode...ellers laver Italiano på Vesterbro også rigtig gode pizzaer.....

VH
Padmé