Ønskes Byttet
Fra : Martin_P

Dato : 21-10-03 12:26

Da jeg er blevet bidt af en gal prmjæger, søger jeg derfor en
Halvautomat af god beskaffenhed, men da jeg går hjemme på dagpenge,
har jeg er forslag :

Hvis en af jer har en extra halvaut. i skuffen og mangler lidt plads
på computeren, så vil jeg gerne bytte med følgende :

4 X 80GB Maxtor harddiske samlet på en Promise FastTrak TX2000 RAID
controller(som kan give en harddisk på 300GB) samt en DVD brænder til
computeren - der er et par enkelte tomme DVD-R skiver med, ligesom
der er en DVD-RW og en DVD-RAM - alt dette har en nyværdi af ca 4500
kr, men til hverdagens priser er det vel ikke mere end 3000-3500 værd.

Så ønsker nogen at bytte - eller simpelthen købe det her af mig, så
kontakt mig meget gerne på min mailadresse - husk - fjern XXX'erne i
mailadressen, ellers virker det ikke. Jeg vil dog helst bytte ligeover
med et gevær som er fuldt funktionsdygtigt. Udseendet betyder intet!

I kan også ringe til mig på min mob : 61 67 07 50 til hver en tid.

Alt virker selvf. perfekt og harddiskene er 6 mdr gamle, og
DVD-brænderen 3 mdr.

Der medfølger en 120MM kabinet køler til at køle diskene ned ;) ellers
kan de godt blive lidt varme ;)

Med jægerhilsen, og i håb om vi snart ses på fjorden,

Martin_P

Fra : Martin_P

Dato : 21-10-03 15:11

>Med jægerhilsen, og i håb om vi snart ses på fjorden,
>
>Martin_P

Er solgt, og der er bestilt ny halvautomatisk - ses på fjorden!! ;)

Martin_P

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 21-10-03 15:42

Martin_P wrote:

> Er solgt, og der er bestilt ny halvautomatisk - ses på fjorden!! ;)
>
> Martin_P

Jeg er lidt nysgerrig..
Hvilken halvauto købte du ??

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

Fra : Martin_P

Dato : 21-10-03 20:34

>Jeg er lidt nysgerrig..
>Hvilken halvauto købte du ??

En i en WildGame butik(Krogh i Thisted) kan ikek huske mærket, men det
er ikke noget jeg mener at have hørt om før....lad os nu se hvad det
er ;)

Martin_P

Fra : Martin_P

Dato : 22-10-03 15:12

>Jeg er lidt nysgerrig..
>Hvilken halvauto købte du ??

Den hedder Escort og er en halvaut med 3 chokes i kaliber 12/76

Martin_P

Fra : Mars

Dato : 22-10-03 17:08

Husk at samle de tomme hylstre op :)

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 22-10-03 22:53

Mars wrote:
> Husk at samle de tomme hylstre op :)
>

> "Martin_P" <martin@XXXsmirge.dk> skrev i en meddelelse

Intet problem med en hurtig griberefleks

Fra : Martin_P

Dato : 22-10-03 23:09

>Intet problem med en hurtig griberefleks
>mvh
Nu har jeg ikke prøvet den endnu, men så tror jeg dælme man skal være
hurtig - 2 hurtige skud efter 2 hvinænder, og så samtidig gribe de
tomme hylstre.....tror det kræver et par års øvelse først!! ;)

Martin_P