Jydekrog forsikring/syn eller ej ?
Fra : Juel

Dato : 21-10-03 09:57

Hvis jeg smider en jydekrog på min 320i, og kun vil bruge den til cykel
holder, skal den så synes og forsikres ?

nogle der ved noget ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 10:13

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg smider en jydekrog på min 320i, og kun vil bruge den til cykel
> holder, skal den så synes og forsikres ?
>
> nogle der ved noget ??

Ja :)

Mht syn, aner jeg det ikke.

Mht cyklen, så er reglen (i mit forsikringsselskab, i hvert fald), at krogen
kun skal "forsikres" såfremt man spænder en trailer efter.

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : Jensn

Dato : 21-10-03 10:16

> [...]
> Hvis jeg smider en jydekrog på min 320i, og kun vil bruge den til cykel
> holder, skal den så synes og forsikres ?

Sålænge du ikke monterer nogen stikdåse, så skal den hverken
synes eller forsikres

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Juel

Dato : 21-10-03 10:17

Tak for svaret i 2

Jeg kan vel godt montere dåse, bare jeg ikke bruger den eller hvad ?

Mvh
Morten

Fra : Jensn

Dato : 21-10-03 10:22

> Tak for svaret i 2
>
> Jeg kan vel godt montere dåse, bare jeg ikke bruger den eller hvad ?
>
> Mvh
> Morten

Nix - den må ikke være monteret

- prøv forøvrigt at se mange Taxa'er - de har også et træk monteret, men
i mange tilfælde ingen stikdåse

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-10-03 10:34

"Jensn" <m3m5@FJERNEShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nix - den må ikke være monteret

Nå ? Hvordan vil du så tilslutte den lygtebom, der er lovkrav hvis
nummerpladen dækkes ?

/Caspersen

Fra : Jensn

Dato : 21-10-03 10:42

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Jensn" <m3m5@FJERNEShotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nå ? Hvordan vil du så tilslutte den lygtebom, der er lovkrav hvis
> nummerpladen dækkes ?
>
> /Caspersen

Hmmmm, det var da et godt spørgsmål ?

Jeg var bare sikker på at stikdåsen ikke måtte være monteret - er
der nogen som ved noget andet ???

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas

Dato : 21-10-03 10:26

Kan være der er kommet nye regler siden hen, men i tidernes morgen skulle
(94-95) skulle mit forsikringselskab orienteres , hvis krogen blev brugt,
uanset om det kun var til cykelholder. Hvis jeg ikke husker galt, betød det
merforsikring på en 100,- lap

Mvh

Thomas

Fra : Juel

Dato : 21-10-03 10:31

> [...]
> (94-95) skulle mit forsikringselskab orienteres , hvis krogen blev brugt,
> uanset om det kun var til cykelholder. Hvis jeg ikke husker galt, betød

alm træk koster 1000 om året :o/

Mvh
Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-10-03 11:14

> det
>
> alm træk koster 1000 om året :o/

Det er 100% afhængigt af selskab. Hos mit koster det ikke ekstra, nogle lidt
andre meget men 1000 lyder af rigtigt meget.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : bme

Dato : 21-10-03 11:21

> alm træk koster 1000 om året :o/

så skulle du kigge dig om efter et andet forsikringsselskab, hos mit er det
ganske gratis.

/bo

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 21-10-03 12:35

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse

> så skulle du kigge dig om efter et andet forsikringsselskab, hos mit er
det
> ganske gratis.
>
> /bo

tror ikke du skal regne med det er gratis....
forsikringerne er sikert lavet sådan idag at alle betaler for trækkrog om de
bruger dem eller ej.
De forærer sgu da ikke noget væk!!!

Søren (9000)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-10-03 16:16

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse

> alm træk koster 1000 om året :o/

Ikke i "mit" selskab.
Jeg giver ca. 1800,- kr. pr. år, for ansvar med træk, og uden træk skulle
jeg give ca. 100-150,- kr. mindre.

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2,5 GB video
online Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-10-03 11:38

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse
> nogle der ved noget ??

Jeg ved ikke, om den skal synes, men alm. praksis er, at du underskriver en
erklæring hos dit forsikringsselskab, om at du ikke anvender trækket til
"træk", altså kun til cykelstativ el. lign.

/Caspersen

Fra : Jæger

Dato : 21-10-03 15:47

Hallo, en jydekrog på en bimmer. tror du ikke du skulle bytte den med en
toyota, hvor det er helt okay men sku da ikke på en bimmer.
Jeg græmmes
Polle

Fra : T. Hartung

Dato : 21-10-03 19:12

"Jæger" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hallo, en jydekrog på en bimmer. tror du ikke du skulle bytte den med en
> toyota, hvor det er helt okay men sku da ikke på en bimmer.
> Jeg græmmes
> Polle

Helt enig - ind på bagsæddet med haveaffaldet - det skader ikke - det er jo
kun en Bimmer - det er noget andet med "YoTa" det vil da være synd for sådan
en pæn bil *LOL*

Der findes måske også aftagelige træk?? som på min )

--
mvh.
T. Hartung