(c) copyright og fotolås
Fra : Michael

Dato : 21-10-03 08:06

Hvordan laver jeg et (c) bare med rund ring omkring c´et, jeg mener
man kan gøre det på tastaturet ved hjælp af 2 taster??

Hvordan forhindrer man nogen "stjæler ens billeder"??

enligst/Best regards

Michael

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 08:15

©

> Hvordan forhindrer man nogen "stjæler ens billeder"??

hvis du virkelig har ophavsretten på dine billeder, så skriver du det og så
tar folk dem ikke.
er der nogen der bruger dem alligevel uden din accept så gå rettens vej.
der er ikke noget i HTML som skal bruges til det. (du er i
k.edb.internet.webdesign.html )
mvh
Thomas

Fra : Michael

Dato : 21-10-03 08:13

Thomas Damgaard <tdn@sprex.dk> skrev:

>&copy;

> [...]

--Hvad så med det copyright (c)??

Venligst/Best regards

Michael

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 08:51

Michael (slet RR951) wrote:
[snip]
> --Hvad så med det copyright (c)??

læs mit svar igen.
jeg skrev det.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Michael

Dato : 21-10-03 08:51

Thomas Damgaard <tdn@sprex.dk> skrev:
>Michael (slet RR951) wrote:
>[snip]
>
>læs mit svar igen.
>jeg skrev det.
>
>Mvh
>Thomas Damgaard
----------------------

--Jeg har lige fået at vide dette: &copy

Så jeg søger en der ved lidt mere om hvordan man laver det på en
skabalon baseret hp.

Venligst/Best regards

Michael

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 09:00

Michael (slet I3HNW) wrote:
[snip]
> --Jeg har lige fået at vide dette: &copy

jep.
som jeg osse skrev i mit første svar.

> Så jeg søger en der ved lidt mere om hvordan man laver det på en
> skabalon baseret hp.

????

Elaborate please...

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Michael

Dato : 21-10-03 09:09

Thomas Damgaard <tdn@sprex.dk> skrev:
>Michael (slet I3HNW) wrote:
>[snip]
>>

>jep.
>som jeg osse skrev i mit første svar.

>????
>
>Elaborate please...
>
>Mvh
>Thomas Damgaard

Det er også html sprog (& copy). Men jeg tager den lige en gang
til...
Jeg skal bruge det til en skabalon baseret hp. Der kan du ik bruge
html det virker ikke. Så jeg søger en der ved noget om det

Venligst/Best regards

Michael

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 09:42

Michael (slet XKMGQ) wrote:
> [...]
> Jeg skal bruge det til en skabalon baseret hp. Der kan du ik bruge
> html det virker ikke. Så jeg søger en der ved noget om det

Hvis du ikke kan bruge HTML, så er det det forkerte sted du poster.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 21-10-03 13:59

> Hvordan laver jeg et (c) bare med rund ring omkring c´et, jeg mener
> man kan gøre det på tastaturet ved hjælp af 2 taster??

ALT 184= Hold ALT knappen nede og skriv 184, og slip ALT knappen igen.

--
Pernille Lauridsen
http://chezannette.praxis-it.dk/

Fra : Michael

Dato : 22-10-03 06:46

--
Endelig en der vidste noget om det.
Tak for det. Lige hvad jeg skulle bruge.

Venligst/Best regards

Michael