Autoophug... igen
Fra : Martin Sand.

Dato : 21-10-03 00:44

Kan man få mast en bil ved en autoophugger? Har de ikke sådan
en monster presse?? Eller koster det penge?

Det var i relation til at smadre den gamle markræser som tidligere omtalt
(19/10-03).

MVH Martin

Fra : max

Dato : 23-10-03 12:11

Ja det kan man men der skal betales det som de kalder mijø
afgift det er for at tømme olie / vand samt evt.syre af bilen, da dette ikke må
løbe ud på jorden.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.225.15)

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-10-03 03:06

max wrote:
> Ja det kan man men der skal betales det som de kalder mijø
> afgift det er for at tømme olie / vand samt evt.syre af bilen, da
> dette ikke må løbe ud på jorden.

Kender du nogle steder hvor de har sådan en maskine? Jeg synes ikke at jeg
har set sådan én nogle steder i mange år.

MVH Martin