HJÆLP til LYS på honda vision
Fra : chr.lunde

Dato : 20-10-03 23:16

jeg har en honda vision
den køre perf.
men lyset driller lidt.....

der kan være fuld kraft på lyset, og så lige pludselig falder det til ca.
halv syrke og lidt efter igen fuld,halv,fuld osv..
pisser mig af

nogen der kan hjælpe mig med hvad der kan være galt
og hvor det sætter på selve scooteren

håber på lidt hjælp MHV chr.lunde

Fra : HpeA

Dato : 22-10-03 01:22

Hejsa´

PygZe-pigen har samme prob. Jeg har mistanke til en mulig stel forbindelse,
evt. et af de mange multistik. Der er kun en vej, det vil så være at sørge
for at hive stik fra hinanden og tjekke for ir, eller på anden måde -"dårlig
forbindelse"-. Fuld kontakt på alle strømførende flader, og hjælper det
ikke...............så jeg blank ?????

Hilsen

HP