stofskiftekur????
Fra : T*

Dato : 20-10-03 21:45

Jeg har hørt om en kur som skulle være medhjælpende til at sætte stofskiftet
i vejret pga sammensætningen? Er der nogen her som kender den og hvor på
nettet den evt kan findes?????

__________________________________________________________________ Trine
ICQ#: 336454525 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-10-03 06:42

"T*" <privatmails@ingenspamprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har hørt om en kur som skulle være medhjælpende til at sætte
stofskiftet
> i vejret pga sammensætningen? Er der nogen her som kender den og hvor på
> nettet den evt kan findes?????

Motion og øget muskelmasse!

Mvh. Lisbeth

Fra : Carsten

Dato : 21-10-03 19:54

Hej

Der findes jo et utal af "autoriserede" slankekure. Men min erfaring er, at
sund fornuft gør det meste.

Stofskiftet bliver sat i gang (forøges) når du spiser noget. Og hvis det du
så spiser er med minds mulig Kj - så hardu gevinsten. Helst skal du spise så
fedtfattigt og fiberrigt som muligt.

For mit eget vedkommende har det i hvert fald givet bonus. Det er gået lidt
op og lidt ned - men du kan evt. kigge på
http://www.straschnaja.dk/Vaegtkontrol/overblik.pdf

vh
Carsten

"Lisbeth Jacobsen" <lisbethjacobsen_news @ hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f94cb0c$0$21492$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : T*

Dato : 13-11-03 00:13

Hej igen!

det jeg efterlyser er vist en kur som eftersigende skulle være udviklet på
rigshospitalet, hvor man den ene dag får rigtig meget "energi" fra kød og
næste dag fra eks. en masse frugt, kender nogen noget til den?

Trine

Fra : Pia J

Dato : 13-11-03 08:46

"T*" <privatmails@ingenspamprivat.dk> wrote in message
> [...]
> rigshospitalet, hvor man den ene dag får rigtig meget "energi" fra kød og
> næste dag fra eks. en masse frugt, kender nogen noget til den?

Den er IKKE udviklet af rigshospitalet, og jeg har aldrig hørt om nogen den
virkede for. Men hvis du søger på "kur" og "rigshospitalet" finder du den
temmelig sikkert.

:Pia

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 13-11-03 08:46

> [...]

> rigshospitalet, hvor man den ene dag får rigtig meget "energi" fra kød og
> næste dag fra eks. en masse frugt, kender nogen noget til den?

Kuren, der går under navnet 'Rigshospitalskuren' eller 'Rigshospitalets
stoskiftekur', har intet med Rigshospitalet at gøre, og den er direkte
usund - så mit råd er: Hold dig fra den...!

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : T*

Dato : 23-11-03 20:16

Ok den har intet med rigshospitalet at gøre. Og om den er usund - tja det må
jeg afgøre når jeg evt finder den kur og får læst den igennem.- Har dog en
tidligere kollega som tabte sig fornuftigt på den.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 23-11-03 21:09

> [...]

> jeg afgøre når jeg evt finder den kur og får læst den igennem.- Har dog en
> tidligere kollega som tabte sig fornuftigt på den.

Man kan også tabe sig 'fornuftigt' ved ingenting at spise, men det bliver
det ikke mindre usundt af...

- Mikkel