Hvor tager man "fast strøm" til anhængerst~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 20-10-03 20:54

Hej.
Er der nogen tilslutningsmuligheder for fast +spænding til 54G i
bagagerummet på en406'er?
Hvis ikke - hvor er den nemmeste "tunnel" fra motorrum til bagagerum?
Erik

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-10-03 07:21

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote in message
> Hej.
> Er der nogen tilslutningsmuligheder for fast +spænding til 54G i
> bagagerummet på en406'er?
> Hvis ikke - hvor er den nemmeste "tunnel" fra motorrum til bagagerum?

Hvad er det du skal have strøm til da?
De ledninger der går til stikket er ofte nogle fesne nogle.
Jeg ved ikke hvor meget Pug405 og 406 ligner hinnanden, men at trække et
75mm2 kabel igennem Klaus G's pug var ikke vanvittig svært..
Så hvis du kan nøjes med mindre tror jeg ikke det bliver noget problem
overhovedet.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Max

Dato : 21-10-03 08:20

> [...]
> 75mm2 kabel igennem Klaus G's pug var ikke vanvittig svært..
> Så hvis du kan nøjes med mindre tror jeg ikke det bliver noget problem

Mener du 75mm²? Det virker da _noget_ kraftigt...

/Max

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-10-03 09:15

"Max" <maxses@snot-hotmail.com> wrote in message

> Mener du 75mm²? Det virker da _noget_ kraftigt...

Ja.
Det var en ordentlig slambert - behøver jeg sige det var til en stor sub
forstærker? :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-10-03 10:03

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3f94eafa$0$69898$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Max" <maxses@snot-hotmail.com> wrote in message

> Ja.
> Det var en ordentlig slambert - behøver jeg sige det var til en stor sub
> forstærker? :)

Hvad i hedehusene skal den sub på traileren
Nå - nej, det er jo derfor.
Traileren er der for at transportere forstærkeren, mens sub'en er monteret i
bilen.....

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC