Døgnrapport: Bil fundet i Halskovhavn (sj-~
Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 20-10-03 20:49

SUK !!!

Rød Ford Escort fundet på bunden af Halskovhavn !!! Sgu ikke særlig
opløftende når min forsvandt for ca 14 dage siden :-/ den er ifølge dykkerne
skåret i 6 stykker :-/ (så passer den jo nydeligt på en lille 450kg trailer)

Jeg må "til bunds" i sagen, og regner med at ha været det i løbet af ugen.

Hvis det viser sig, at det er min (tør næsten ikke tænke tanken) så ændre
jeg min dusør fra 5000,- for bilen til 5000 for tyven !!

Leon Hulstrøm

Q: Aint life a bitch from SCO though VR6 and V8 to Vespa Caio
Another Q: Can a Caio pull at 20" Skiboat ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-03 20:55

"Leon Hulstrøm \(4220\)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev :

>Rød Ford Escort fundet på bunden af Halskovhavn !!!

Nogen der ikke vidste færgerne var lagt op ?

>Sgu ikke særlig opløftende når min forsvandt for ca 14 dage siden :-/ den
>er ifølge dykkerne skåret i 6 stykker :-/ (så passer den jo nydeligt på en
>lille 450kg trailer)

Nej føj for den - hvis det er din gamle bil

>Hvis det viser sig, at det er min (tør næsten ikke tænke tanken) så ændre
>jeg min dusør fra 5000,- for bilen til 5000 for tyven !!

Man kan købe meget støbebeton for 5kkroner ;)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 20-10-03 21:05

> Man kan købe meget støbebeton for 5kkroner ;)
> --

Yep, et par betonkanoner med noget godt hurtigt beton....

Håber du finder din bil i _hel_ stand, men det er nok ikke så realistisk
længere

Henrik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-03 21:13

"Henrik Mortensen" <dsl65684@vip.cybercity.dk> skrev :

>Yep, et par betonkanoner med noget godt hurtigt beton....

Hurtigt ? Nej du, det skal svare lidt til : gid din røv må klø og
dine arme være for korte ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-10-03 21:18

"Leon Hulstrøm (4220)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev i
en meddelelse
> [...]
> (så passer den jo nydeligt på en lille 450kg trailer)
>
> Jeg må "til bunds" i sagen, og regner med at ha været det

Øv, vi må krydse fingrene for at det ikke er din.

> Hvis det viser sig, at det er min (tør næsten ikke tænke
> tanken) så ændre jeg min dusør fra 5000,- for bilen til
> 5000 for tyven !!

Altså én krone pr. del han bliver leveret i ?

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2,5 GB video
online Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : JBH

Dato : 20-10-03 21:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMhansen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9442f9$0$30069$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Leon Hulstrøm (4220)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev i
> en meddelelse

> Øv, vi må krydse fingrene for at det ikke er din.

> Altså én krone pr. del han bliver leveret i ?

Eller et par smadrede knæskaller, så han fremover kun kunne stjæle kørestole
og invalidebiler

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 15:49

> Eller et par smadrede knæskaller, så han fremover kun kunne stjæle
kørestole
> og invalidebiler

Kørestole er da også et fint transportmiddel. Min genbo's kørestol var
faktisk ret meget hurtigere end min 170 HK Sierra da jeg skulle op ad bakken
på vores vej

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-10-03 15:54

Tue, 21 Oct 2003 16:48:59 +0200, skrev "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com>, på 17 linier, i
<3f95475a$0$94880$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

> [...]
>faktisk ret meget hurtigere end min 170 HK Sierra da jeg skulle op ad bakken

Prøv i år med vinter dæk

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 16:04

> Prøv i år med vinter dæk

Det hjalp at flytte trækket fra bag til forhjulene