Berlin -> Århus
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 20-10-03 20:30

Hvilke andre muligheder end Abildskou findes der for at komme fra Berlin
til Århus med bus?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-10-03 22:09

> Hvilke andre muligheder end Abildskou findes der for at komme fra Berlin
> til Århus med bus?

Hej

Eurolines kører også fra berlin til Århus direkte

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : John

Dato : 20-10-03 23:54

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilke andre muligheder end Abildskou findes der for at komme fra Berlin
> til Århus med bus?

http://www.gullivers.de/

Mvh

John

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-10-03 10:54

John wrote :

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.gullivers.de/

De putter deres kunder ind i Abildskous busser.

Fra : John

Dato : 21-10-03 19:40

Berlin

> De putter deres kunder ind i Abildskous busser.

Tja... men deres busser er da mig bekendt heller ikke specielt dårlige

Mvh

John

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-10-03 07:33

John wrote :

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse

> Berlin

> Tja... men deres busser er da mig bekendt heller ikke specielt dårlige

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg skrev jo netop i mit indlæg at jeg
har interesseret i andre muligheder end Abildskou. Det har ikke noget at
gøre med at deres busser er dårlige - men at deres tidspunkter ikke
passer.