efterlysning: Billede af billist der kører~
Fra : Michael Andreasen

Dato : 20-10-03 19:27

Har en bekendt der lige har forsøgt at splitte en tankstation ad ved at køre
fra tankstationen uden at sætte tankhåndtaget på plads.

Der findes et lignende billede på nettet af en person der har lavet lignende
nummer. Nogen der ved hvor dette billede er/kan findes?

Michael

Fra : Kent Nielsen

Dato : 20-10-03 19:33

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com>
> [...]
lignende
> nummer. Nogen der ved hvor dette billede er/kan findes?

Hej,
http://www.lifeisajoke.com/pictures231_html.htm
kunne være det du kigger efter

Kent Nielsen

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 20-10-03 22:26

Jeg var i Prag i sidste uge, og vi skulle forbi rutebilstationen for at
komme ned til metro'en.
Her var der en kvindelig bilist, som lavede samme nummer, selvom alle
dyttede af hende. Hun rykkede også et stykke slange af standeren og der kom
slet ikke benzin ud, så der må være en konstruktion, der gør, at slangen
brister på et uskadeligt sted.

--
;o//
ivan, århus

Fra : Mr.Unlock

Dato : 21-10-03 12:20

Hej Hvem var du i prag med ?? ( selskab )
Jeg var der som chauffør på en bus
Esben

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 21-10-03 19:14