NIC ikke fundet
Fra : Michael Wechter

Dato : 20-10-03 17:18

Hej.

Tyan2466 MPX board med et Intel /100 server board.
Driveren er installeret, men jeg kan ikke "fange" kortet.
Jeg har prøvet alle PCI slot.
Hvad kan jeg gøre ?

Michael Wechter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-10-03 10:24

Michael Wechter wrote:
> Tyan2466 MPX board med et Intel /100 server board.
> Driveren er installeret, men jeg kan ikke "fange" kortet.
> Jeg har prøvet alle PCI slot.
> Hvad kan jeg gøre ?

Hvad står der i /var/log/kern.log når du kører insmod eepro100.o ?

Findes kortet når du kører lspci ?

// Hans, der går ud fra at det må være Linux der benyttes ..
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Michael Wechter

Dato : 21-10-03 11:51

Jeg har jo helt glemt at fortælle, at jeg kører NT server 4.0 sp6a

Michael Wechter

Fra : Michael Wechter

Dato : 23-10-03 22:05

OK jeg har klaret den.