Outlook - importere meddelser
Fra : Dorte

Dato : 20-10-03 15:53

Jeg har lavet en systemgendannelse af min computer pga. problemer. Jeg
har gemt adressekartotek og meddelser fra Outlook på en cd-rom. Jeg
havde ingen problemer med at importere adressekartoteket, men jeg kan
ikke finde ud af at importere meddelserne. De er gemt som dbx. filer.
Hvad gør jeg?

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 21-10-03 19:33

"Dorte" <dorte@kfumscout.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde ingen problemer med at importere adressekartoteket, men jeg kan
> ikke finde ud af at importere meddelserne. De er gemt som dbx. filer.
Importer meddelser vælg importer fra en OE lagringsmappe
venlig hilsen Bjarne

---