Ehhh...min bil eksplodere i går !
Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 15:25

Efter en god og lang efterårsferie-tur, parkerede vi den gamle Volvo. I
sekundet inden jeg slukkede motoren, lød den sært.

Straks efter stod tyk, og vældig meget, røg ud under hjelmen.

Det var tilsyneladende topstykket der stod af. Der var olie overalt under
hjelmen. Eller kan det være et andet/simplere problem ?

Spang

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-10-03 15:40

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjelmen.
>
> Det var tilsyneladende topstykket der stod af. Der var
> olie overalt under hjelmen. Eller kan det være et

Måske det er et olierør/slange ?
Det er sjældent at det ligefrem er topstykket der "springer" på den måde.

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2,5 GB video
online Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 16:01

> Det er sjældent at det ligefrem er topstykket der "springer" på den måde.

Ok, det var godt nyt....og alligevel ikke. Den bliver hentet af en
"skrotter" i morgen ved middagstid. Det er en Volvo 245 st.car 2.3 Ltr. ´81

Hvis det ikke er topstykket, har du så nogen ide om hvor jeg skal kigge
efter slanger o.lign. der er sprunget !?

Spang

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-10-03 18:10

> Hvis det ikke er topstykket, har du så nogen ide om hvor
> jeg skal kigge efter slanger o.lign. der er sprunget !?

Prøv først at undersøge om der er tale om motorolie, eller om det evt. er
kølervædske (det kan sagtens være noget fedtet stads, som minder om olie).

Fra : Ted

Dato : 20-10-03 15:55

Efter en god og lang efterårsferie-tur, parkerede vi den gamle Volvo. I
> sekundet inden jeg slukkede motoren, lød den sært.
-------------------

Godt at det var EFTER turen !

Dit problem lyder umiddelbart lidt mystisk, da en toppakning normalt ikke
laver sådan en ravage.

Teddy

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 16:03

"> Godt at det var EFTER turen !

Yep, men jeg skal love for, at familien fik STORE øjne, og en oplevelse der
var bedre end Disneyworld i Paris !

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 20-10-03 16:30

> [...]
>
> Hvis det ikke er topstykket, har du så nogen ide om hvor jeg skal kigge
> efter slanger o.lign. der er sprunget !?

Stoppet krumptaphusventilation. Ikke så svært at skifte.

Hvis den skal skrottes er jeg måske int. _inden_ nogen sætter en grab i
bilen!
Hvad har den kørt, hvor står den henne osv?

Henrik

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 17:03

> Hvis den skal skrottes er jeg måske int. _inden_ nogen sætter en grab i
> bilen!
> Hvad har den kørt, hvor står den henne osv?

Det kan jeg desværre ikke tilbyde. Min anonymitet her på Nyhedsgrupperne
ville dermed blive kompromiteret.

Sorry !

Spang

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-03 17:18

Spangkuk wrote:
:: Det kan jeg desværre ikke tilbyde. Min anonymitet her på
:: Nyhedsgrupperne ville dermed blive kompromiteret.
::
:: Sorry !

Hvad er dét for en gang vrøvl!? Så kan du jo mail'e Henrik privat og dér
gøre opmærksom på, at du ikke ønsker frem, hvem du er...

M.v.h.

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 17:29

> Hvad er dét for en gang vrøvl!? Så kan du jo mail'e Henrik privat og dér
> gøre opmærksom på, at du ikke ønsker frem, hvem du er...

Dur ikke !

Se de sidste par dages indlæg i dk.politik.indvandring

Jeg skal fan'me ikke stikke snuden frem med en dumme-fejl.

Spang

Fra : Peter Weis

Dato : 20-10-03 17:58

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> wrote in message

> Dur ikke !
>
> Se de sidste par dages indlæg i dk.politik.indvandring

Tror du Henrik bare lurer på at knalde dig?
Sådan gør vi altså ikke her i gruppen.

mvh
Peter

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 18:30

> Tror du Henrik bare lurer på at knalde dig?
> Sådan gør vi altså ikke her i gruppen.

Det ved jeg ! Bare rolig, det ved jeg !

Men skriver jo ikke kun i denne gruppe, og tonen er blevet temmelig barsk i
de andre.

Spang

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-03 18:40

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> wrote in message
> og dér

> Tror du Henrik bare lurer på at knalde dig?
> Sådan gør vi altså ikke her i gruppen.

Det kan man jo ikke vide. Hvem ved, måske er Henrik spion fo KGB eller APG!
Hvor om alting er så er det altså muligt fortsat at bevarer sin anonymitet
selv om man kontakter en person.

NS

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 18:49

> Det kan man jo ikke vide. Hvem ved, måske er Henrik spion fo KGB eller
APG!
> Hvor om alting er så er det altså muligt fortsat at bevarer sin anonymitet
> selv om man kontakter en person.

STOP så ! Jeg er jo ikke dum, vel !?

Gider bare ikke bøvl med en psykopat eller to.

Det har INTET med denne gruppe/Henrik at gøre. Stillede et simpelt
spørgsmål, fik et par gode svar, og resten er endt i anonymitet eller ej.

Vil du vide hvad jeg kan finde om dig ?

Spang

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-03 18:59

> [...]
>
> Det har INTET med denne gruppe/Henrik at gøre. Stillede et simpelt
> spørgsmål, fik et par gode svar, og resten er endt i anonymitet eller ej.

Ja, nu har jeg ikke noget at skjule så værs'go jeg står i telefonbogen.

NS

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 19:13

> Ja, nu har jeg ikke noget at skjule så værs'go jeg står i telefonbogen.

Du er for vild. Du optræder i 7.110 indlæg. Kan ikke læse dem alle.

Men dit fulde navn er Niels V. V. Skaaning og du bor på Sjælland. (har dit
fulde navn og adresse) og kan se du har flere økonomiske interesser i
området.

Det må være nok for i aften

Spang

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-03 19:28

> [...]
>
> Men dit fulde navn er Niels V. V. Skaaning og du bor på Sjælland. (har dit
> fulde navn og adresse) og kan se du har flere økonomiske interesser i

Hint: Mit navn er ikke Niels V. V. Skaaning.

NS

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 22:13

> Hint: Mit navn er ikke Niels V. V. Skaaning.

DAMN....

Spang

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-10-03 09:16

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, nu har jeg ikke noget at skjule så værs'go jeg står i telefonbogen.

Hvis det er så farligt at give oplysninger, må jeg vist til at tænke mig om.
En søgning på Krak giver x hit(s), stakkels mig

Godt jeg har vilje som stål (sørgeligt så dårlig stålkvaliteten er blevet)!

Kort sagt, hvis du vil gemme dig, så lad være med at gå på nettet.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (står fuldt synlig i indkørslen)

Fra : Peter Weis

Dato : 20-10-03 20:51

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> wrote

> Vil du vide hvad jeg kan finde om dig ?

Næppe mere end jeg allerede har oplyst frivilligt.

mvh
Peter

PS. Hvis BW kan optræde med fuld adresse og telefonnummer, så kan
alle.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-10-03 17:17

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> skrev i en meddelelse news:bn10rq$11fn$1@news.cybercity.dk...

> Det kan jeg desværre ikke tilbyde. Min anonymitet her på Nyhedsgrupperne
> ville dermed blive kompromiteret.

Seriøst paranoia!

/Jakob

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 17:28

"> Seriøst paranoia!

JA ! prøv at læse lidt i dk.politik.indvandring og se hvordan det kan gå !

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-10-03 18:38

> "> Seriøst paranoia!
>
> JA ! prøv at læse lidt i dk.politik.indvandring og se hvordan det kan gå
!

Der jo ingen der forhindrer dig i, at bede om Henriks telefonnummer som du
så kan ringe på. Bagefter ændrer du så dit kendenavn til noget andet end
Spangkuk og så er din anonymitet næsten sikret i tilfælde af, at Henrik
skulle være spion.

NS

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-10-03 18:33

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> skrev i en meddelelse news:bn129n$13pd$1@news.cybercity.dk...

> "> Seriøst paranoia!
>
> JA ! prøv at læse lidt i dk.politik.indvandring og se hvordan det kan gå !

Det har jeg nu ikke tænkt mig at begynde på.

På Henriks spørgsmål kunne du jo bare have svaret at bilen stod i f.eks.
Nordjylland - hvis det nu er der den er. Det er jo ikke sådan at du behøver
oplyse navn, adresse, telefonnummer og hvad har vi her i gruppen.

Og OT: hvad er det så der er sket i dk.p.i?

/Jakob

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 18:45

> Og OT: hvad er det så der er sket i dk.p.i?

Ikke noget kønt. De uskrevne grænser er blevet overskrevet, og en gut har
vist offentliggjort persondata fra en anden debattør, der endte med at sige
pls. pls....

Trist

Spang

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 20-10-03 20:03

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg desværre ikke tilbyde. Min anonymitet her på Nyhedsgrupperne
> ville dermed blive kompromiteret.
>
> Sorry !

Det var ærgeligt. Jeg er ellers kendt som en ret sympatisk fyr der passer
ret godt på sit gode rygte. Men ok, hvis du ikke tør handle med mig privat
så kan jeg jo ikke gøre meget ved det. Når du nu kan gennemsøge det hele for
oplysninger så kan du også finde en del skriverier med tråde jeg svarer i i
flere grupper, og der er mig bekendt ingen der har følt sig trådt på endnu,
og slet ikke i en handel.

Sagen er den at jeg mangler en volvo 245 til reservedele, og hvis du stod og
ville smide din til ophug kunne det godt tænkes at jeg ville blive glad for
at få lov at købe den til dele. Det kunne endda være at du fik en bedre pris
af mig end af skrotteren.....

Ærgeligt, men du bestemmer selvf selv hvem du vil sælge til ;-(

Henrik

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 22:22

> [...]
> oplysninger så kan du også finde en del skriverier med tråde jeg svarer i
> flere grupper, og der er mig bekendt ingen der har følt sig trådt på

Hehe, næ, det var jeg vist ikke så god til.

> [...]
pris
> af mig end af skrotteren.....
>
> Ærgeligt, men du bestemmer selvf selv hvem du vil sælge til ;-(

Ja, ærgerligt. Ville da gerne tjene et par håndører ekstra

Spang

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-10-03 08:36

"Spangkuk" <æeøyuå@iæøå.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, ærgerligt. Ville da gerne tjene et par håndører ekstra

Har du været ved læge?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Spangkuk

Dato : 21-10-03 12:25

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 21-10-03 15:07

> Ja, ærgerligt. Ville da gerne tjene et par håndører ekstra

Hmm....begynde nu så småt at tro der er noget galt her. HAR du i det hele
taget den bil??

Jeg vil ikke insinuere at du er tosset. Jeg har bare aldrigt mødt nogen
endnu der hellere ville forære en ting væk til skrot, end gøre en god
handel, men ok, du vil så være den første kan jeg ligesom forstå.

Meget underligt....lugter lidt speget i kanterne...

Henrik

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-10-03 18:29

On Tue, 21 Oct 2003 16:06:58 +0200, "Henrik Mortensen"
<dsl65684@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>handel, men ok, du vil så være den første kan jeg ligesom forstå.
>Meget underligt....lugter lidt speget i kanterne...

Glem ham og kom videre med dit liv - der er masser af Volvo'er at tage
af:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111127292000&

/Mogens

Fra : Rasmus

Dato : 20-10-03 23:10

Jeg ved nogle peugeoter kan finde på at smide olien ud ved oliepinden, mon
ikke den kunne hav gjort det samme ??

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-10-03 23:56

Spangkuk wrote:
> [...]
> Det var tilsyneladende topstykket der stod af. Der var olie overalt
> under hjelmen. Eller kan det være et andet/simplere problem ?

Havde du installeret WinMe på den?

mvh
Henning

Fra : Peter J