Flytte alt indhold fra en mailbox til en a~
Fra : Ersin Mert

Dato : 20-10-03 14:54

Jeg står med et mindre problem...
jeg skal finde en løsning på at få flyttet mails fra en mailbox til en
anden, i dette tilfælde fra arkiverede mails til den oprindelige
mailbox.
Da de arkiverede mails har samme mappe struktur som den oprindelige
mailbox tænkte jeg jo straks at jeg bare kunne drag'n drop inbox'en
fra den ene mailbox over i den oprindelige mailbox men outlook laver
bare en ny mappe og ligger et tal på enden, (f.eks trækker jeg inbox
fra arkiveret mailbox over i den oprindelige mailbox kommer der til at
være en inbox1 samtidig).
Jeg kan godt trække mails fra den ene mailbox til den anden men det er
en helveds lang procedure vis mand tænker på at det skal gøres ved 150
maskiner og hver maskine har en helveds stor mappestruktur under
inbox'en :\

håber i forstår mit problem...

Med Venlig Hilsen

Ersin Mert
(IT-konsulent)

Tlf(direkte): 76281256
Mail: Eme@kirktelecom.dk

KIRK telecom A/S
Langmarksvej 34
8700 Horsens
Tlf: 75602850
Fax: 75602851

Web: http://www.kirktelecom.com

Fra : Snavox

Dato : 21-10-03 12:36

Hej.

> Da de arkiverede mails har samme mappe struktur som den oprindelige
> mailbox

Hvis jeg forstår det rigtigt, kan du bruge Importer - Importer fra et andet
program eller evt. gendanne fra sikkerhedskopi, hvis de er arkiveret som
sådan.

Jeg har netop flyttet alle mine mails til et andet system på den måde, og
det kørte perfekt med mappestruktur osv.

Venlig hilsen

Poul