Jagttegns kursus
Fra : H.S.

Dato : 20-10-03 10:52

I aften skal jeg på jagttegnskursus for første gang.

Er der nogen af jer der kan fortælle om der er noget som er smart at have
med / huske

- udover papir og blyant ?

Fra : Olfot

Dato : 20-10-03 11:20

Jeg havde en gul overstregnings tus med, og min jagtbog er idag overfyldt
med gule overstregninger .
Vores jagtlære gjorde meget ud af at fortælle at det vi stregede over kunne
vi få stilet som spørgsmål til jagtprøven !

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 20-10-03 11:49

Det samme her - kan varmt anbefales!

Olfot - er du fra Aalborg området og hed læren Asger?

Mvh Steen

Olfot <idfg@sdjf.dk> wrote in article
<3f93b6ec$0$69980$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

Fra : Mars

Dato : 20-10-03 15:02

Ja det gjorde han :) (kender olfot) jeg har osse selv taget hos Asger :)

MS

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 20-10-03 16:03

Hvis man ikke består hos Asger, så har man ikke den undskyldning at det var
lærerens skyld! Jeg tør næsten påstå at der findes ingen over eller ved
siden af ham, når det drejer sig om undervisning i jagttegn. Han har vundet
min dybeste respekt.

Mvh Steen

Mars <no@name.com> wrote in article
<3f93ead0$0$27360$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

Fra : Thomas & Sanne

Dato : 20-10-03 11:57

Det er da fint nok med en overstregningstus
men alt hvad du kan komme op i er makeret med en grøn streg ude i siden.
Held og lykke med det
Der venter mange spændene timer for ude.
Hilsen Thomas

Fra : H.S.

Dato : 21-10-03 09:07

"Thomas & Sanne" <thomasb@johansen.tdcadsl.dk:)> skrev i en meddelelse

> Det er da fint nok med en overstregningstus
> men alt hvad du kan komme op i er makeret med en grøn streg ude i siden.
> Held og lykke med det
> Der venter mange spændene timer for ude.

Det fandt jeg også ud af i går

Tak for det !

Fra : Olfot

Dato : 21-10-03 08:20

Jeps

Fra : H.S.

Dato : 20-10-03 12:15

"Olfot" <idfg@sdjf.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde en gul overstregnings tus med, og min jagtbog er idag overfyldt
> med gule overstregninger .

- det er hermed noteret !

Fra : Festus Blans

Dato : 23-10-03 18:49

Knæk og bræk med kursuset og velkommen i en gruppe af Gode Behagelige
Mennesker Med En Sund Og Dejlig Hobby.
Vi Glæder os til at møde dig på jagt . Hvis du har svært ved at finde noget
jagt er du hermed inviteret til at være gæst hos mig når du har bestået hvis
det ikke er for langt at køre til Sønderjylland.
Hilsen Festus Blans +4521408156

Fra : H.S.

Dato : 24-10-03 09:00

"Festus Blans" <festus@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> det ikke er for langt at køre til Sønderjylland.

Det må jeg nok sige ! Mange tak
Jeg bor selv i østjylland, så for langt er det da ikke. Nu får vi se, der er
jo først til foråret jeg skal til prøve - jeg skal ihvertfald have øvet
noget afstandsbedømmelse.