For lav spænding på maxi
Fra : Morten Trab

Dato : 20-10-03 10:38

Hvad kan jeg gøre ved at min Maxi leverer for lav spænding til lys??

Selv når den går for fulde omdrejninger leverer den ikke meget mere end
2,5 - 3V AC...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : André Tegner

Dato : 20-10-03 14:11

Fesk. Prøv en tændspole der virker ?

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner

Fra : Calle.

Dato : 20-10-03 16:37

André Tegner wrote:
> Fesk. Prøv en tændspole der virker ?

Nu er det nok nærmere en lysspole der er tale om, tændspolen tror jeg ikke
man lige begynder at måle på.
--
Calle

Fra : André Tegner