Mobil Master
Fra : peter

Dato : 19-10-03 20:21

Nu hører man jo så meget om stråling fra disse telemaster
farlig/ikke farlig ja hvem ved

men findes der et kort eller anden oversigt for hele landet
over hvor præcis disse master er opstillet ????

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-03 21:01

"peter" <aaa@dk> wrote in message

> Nu hører man jo så meget om stråling fra disse telemaster
> farlig/ikke farlig ja hvem ved
>
> men findes der et kort eller anden oversigt for hele landet
> over hvor præcis disse master er opstillet ????

prøv lige mobilgruppen istedet

Fra : J Jensen

Dato : 20-10-03 08:13

Hvis du har det levende Søkort eller det levende Danmarkskort fra Kort &
Matrikkelstyrelsen.
Så prøv at søge på internettet efter DLD filer.
Blandt resultaterne er der opstillede mobilmaster . Denne fil kan
installeres som et tema i de 2 nævnte kort.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 21-10-03 10:20

On Mon, 20 Oct 2003 09:13:13 +0200, "J Jensen"
<1HXtyksak@jensen.mail.dk(fjern 1HX)> wrote:

> [...]
>Blandt resultaterne er der opstillede mobilmaster . Denne fil kan
>installeres som et tema i de 2 nævnte kort.

Jeg kan ikke finde det. Vil du poste en link her?

--
Erik Nielsen
Rønne

Fra : J Jensen

Dato : 21-10-03 13:16

Jeg har prøvet at sende den som vedhæftet fil , men det kan ikke lade sig
gøre , kan jeg se.
Noget med teknikken ???.
Men send en E - Mail direkte til mig , så prøver jeg at sende den direkte
til dig.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 21-10-03 22:28

On Tue, 21 Oct 2003 14:15:44 +0200, "J Jensen"
<1HXtyksak@jensen.mail.dk(fjern 1HX)> wrote:

>Jeg har prøvet at sende den som vedhæftet fil , men det kan ikke lade sig
>gøre , kan jeg se.

Nej, man må ikke poste vedhæftede filer her i gruppen, det skal ske i
f. eks. dk.binaer.

Jeg fik filen på mail, og jeg har postet den i dk.binaer under
overskriften "TDC-mobilmaster på Det levende Danmarkskort".

Filen fylder 509 kB.

Jeg kan dog se, at det ikke er en komplet fortegnelse, den er mest
komplet på Sjælland. Der er fotos af nogle af masterne.