Slaske slaske
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 19-10-03 16:57

Sådan lyder det når jeg cykler over en kantsten.......mon det er tid til at
jeg slanker mig?

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-10-03 18:00

Jan Mejer Rasmussen wrote:

> Sådan lyder det når jeg cykler over en kantsten.......mon det er tid til at
> jeg slanker mig?

Du kunne jo starte med at cykle en omvej frem til dit rejsemål. Så er
motionen startet

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået

Fra : Joker

Dato : 15-11-03 16:14

On Sun, 19 Oct 2003 17:57:09 +0200, Jan Mejer Rasmussen wrote:

> Sådan lyder det når jeg cykler over en kantsten.......mon det er tid til at
> jeg slanker mig?

Du må slet ikke cykle på fortovet, så det skulle løse dit problem

--
MVH Per
Ved svar fjern "Box" fra adressen.

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 18-11-03 19:14

"Joker" <per.dk@mailBox.dk> wrote in message

> Du må slet ikke cykle på fortovet, så det skulle løse dit problem
>

> --
Åh, det lyder da godt, så behøver jeg hverken kostomlægning eller kur eller
noget andet besværligt

Fra : targetman

Dato : 26-11-03 07:54

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at

> Åh, det lyder da godt, så behøver jeg hverken kostomlægning eller kur

Prøv rigets trapper, derefter tager du elevatoren med en af sygenurserne, og
sveder, stønner og gør du kur og kun får lussinger af hende, så er det
diæt-tid.
Vend så tilbage efter et år, og se om du har bedre chancer.