køleskab snakker højt
Fra : Jan

Dato : 19-10-03 16:58

Hejsa

Vores køleskab er begyndt at stå og sige nogle høje brummelyde - hvad kan
være galt og hvad kan jeg evt. gøre ved det.
Det gjorde der også før i tiden, så skulle vi flytte og efter vi flyttede
holdt det op, men nu er det begyndt igen.

I behøver ikke foreslå at jeg så bare skal flytte igen - det gider jeg
nemlig ikke.

Jan

Fra : Thomas B.

Dato : 19-10-03 18:03

Jan wrote:
> [...]
> holdt det op, men nu er det begyndt igen.
>
> I behøver ikke foreslå at jeg så bare skal flytte igen - det gider jeg

Generelt kan det være en løs den, som vibrerer når kompressoren
kører. Find det aktuelle sted og fiks problemet.

Måske det er gummibåndene, som holder varme-gitteret fast på
bagsiden, som er blevet møre, i givet fald kan du erstatte dem med de
brede post-elastikker.

Er de OK, så sæt et eller andet i klemme, hvor varme-gitteret
vibrerer mod resten af køleskabet.

God fornøjelse
Thomas B.