Fittings ??
Fra : JEY

Dato : 19-10-03 11:38

Hej Gruppe

Jeg var lige ved at få et hjerneblødning, da jeg var ned i den lokal
silvan... De ville ha' 49,95 for en 15 mm fittings til kobberrør, som har en
90 grader vikEL. Det må da kunne købes billigere et andet sted... hvor
finden jeg det i hovedstadsområdet ??

Med de priser de har ligner det jo det rene monopol !!!

Fra : Aksel

Dato : 19-10-03 11:48

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> finden jeg det i hovedstadsområdet ??
>
> Med de priser de har ligner det jo det rene monopol !!!

http://www.biltema.dk/ har mange fittings, men det er postordre og de har
vistnok et startgebyr eller mindstesalg.

Hilsen Aksel

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-10-03 11:56

On Sun, 19 Oct 2003 12:37:59 +0200, "JEY" <jey_2002@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>90 grader vikEL. Det må da kunne købes billigere et andet sted... hvor

Prøv
Erik Hansen V.V.S. Roskilde A/S
Byleddet 4
4000 Roskilde
Tlf.: 46 35 56 96

....eller din lokale VVS installatør.

>Med de priser de har ligner det jo det rene monopol !!!

Det er sygt.

--
Jens callto://jensep

Of course it's safe. Go on in, I'll be right behind you.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-10-03 16:10

> 90 grader vikEL. Det må da kunne købes billigere et andet sted... hvor
> finden jeg det i hovedstadsområdet ??
>
> Med de priser de har ligner det jo det rene monopol !!!

Online? http://www.vvsdirect.com/

Der findes flere.

mvh Maria

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-10-03 19:40

On Sun, 19 Oct 2003 17:09:40 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Online? http://www.vvsdirect.com/

Men udvalget i kobberfittings er noget begrænset.

--
Jens callto://jensep

Any Sharks out there??? Where else would they be? That's the Ocean!!!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-10-03 20:47

> Men udvalget i kobberfittings er noget begrænset.

Aner det ikke
Det var egentlig også bare for at sige, at der er muligheder på nettet.

http://www.privatgrossisten.dk ?

Mvh Maria

Fra : Rasmus

Dato : 20-10-03 10:47

Prøv http://www.lavprisvvs.dk/ Han har en del til gode priser. Og alt er
fragtfrit !! Har selv købt en vandvarmer der, og den blev leveret lige i
indkørslen af en fragtmand.

Fra : Niels Lyck

Dato : 24-10-03 14:41

....De ville ha' 49,95 for en 15 mm fittings til kobberrør, som har en
> 90 grader vikEL. Det må da kunne købes billigere et andet sted... hvor
> finden jeg det i hovedstadsområdet ??

www.online-vvs.dk - men skal du kun have en enkelt fitting(s), så er Silvan
billigere. Men det gælder vist alle net-butikker.

Mvh. Niels Lyck, www.varmtvandfrasolen.dk