Resume on keyboard error på et Intel Serv
Fra : LarsE

Dato : 19-10-03 11:42

Jeg har købt en server baseret på Intel® Server Board S875WP1-E - og
undrer mig lidt over, at der tilsyneladende ikke findes en mulighed for
at boote uden et keyboard tilsluttet?

Er der nogen her, der kender noget til det?

Håber, det er den rigtige gruppe til den slags spørgsmål...

Med venlig hilsen
Lars Erhardsen

Fra : Morten Winther

Dato : 20-10-03 18:20

LarsE wrote:
> Jeg har købt en server baseret på Intel® Server Board S875WP1-E - og
> undrer mig lidt over, at der tilsyneladende ikke findes en mulighed for
> at boote uden et keyboard tilsluttet?

Jeg sagde jo at du skulle købe et 845 board ligesom mig ;-D

/ morten

Fra : LarsE

Dato : 26-10-03 18:05

> Jeg sagde jo at du skulle købe et 845 board ligesom mig ;-D

STFU - eller skriv noget konstruktivt

Fra : Morten Winther

Dato : 26-10-03 18:10

LarsE wrote:

> STFU - eller skriv noget konstruktivt

Sådan er det når man altid skal have det nyeste af det nye ;-D

/ m

Fra : Morten Winther

Dato : 26-10-03 18:21

Morten Winther wrote:

> Sådan er det når man altid skal have det nyeste af det nye ;-D

Her er så det konstruktive: http://www.danbit.dk/produkter/1617.phtml

Se under tastaturemulator

/ m

Fra : LarsE

Dato : 26-10-03 19:36

> Her er så det konstruktive: http://www.danbit.dk/produkter/1617.phtml

Hehe, jaja - men det er jo netop ikke den fede måde - ideelt skal
maskinen jo kunne starte _uden_ et keyboard, via en indstilling i bios...

/L

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 06-11-03 10:54

LarsE wrote:
> [...]
> at boote uden et keyboard tilsluttet?
>
> Er der nogen her, der kender noget til det?
>
> Håber, det er den rigtige gruppe til den slags spørgsmål...

På mit S845WD1-E her ved siden af indstiles det i BIOS setupprogrammet:

Advanced -> Peripheral Configuration -> Keyboard error message = disabled,

så booter den fint uden keyboard.

Mon ikke det er det samme på storebroren?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>