Dyr på loftet?
Fra : Jakob Munck

Dato : 19-10-03 11:12

Jeg bor i et rækkehus med 2 etager og mellem de 2 etager - altså over loftet
i min stueetage - lyder der ved aftenstid tydelige lyde af et/flere dyr der
bevæger sig rundt. De lever altså over mine loftsplaner og under
gulvbrædderne på 1. sal. Jeg tror også at jeg kan lugte deres ekskrementer
(!!), så jeg vil gerne have det/dem ud.

- Men hvad kan det være for et dyr?

- Hvordan får man det ud?

- Er man nødt til at pille loftet ned??

v.h.
Jakob Munck

Fra : Exit

Dato : 19-10-03 11:25

Mit gæt MUS

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-10-03 17:16

Exit <tityve@herognu.dk> skrev:

> Mit gæt MUS

Han kan jo også have rotter på loftet

Det er nok bedst at henvende sig til en der har at gøre
med skadedyrsbekæmpelse - eventuelt til kommunen,
hvis det er rotter.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Kispus

Dato : 21-10-03 22:14

Hej Jacob
Det er garanteret mus !
Køb Musekorn og læg dem rundt om huset,
men gem dem så andre dyr og børn ikke kan få fat i dem,
lav evt. en lille "Hule" af mursten.
Og så ville det være smart hvis du kunne finde stedet hvor
de kommer ind, jeg har læst at der blot skal være 6 m.m.
åbent, så kommer den ind.
Mvh. John

Fra : Jakob Munck

Dato : 23-10-03 04:31

Tak for jeres svar. Jeg går i gang med kampen mod de små uhyrer!

v.h.
Jakob